16 januari 2006

Over Sanne en hoe hard ik haar nodig heb

Deze site moest ik maken voor mijn ICT-cursus. Met een beetje hulp (lees: Sanne die met twee strijkijzers non-stop mijn site probeert te reanimeren) is dit em dus geworden. Ik hoop dat Willeke (en Jan en Marten) er blij mee zijn....

(Dan ga ik nu in Cafe Belgie Sanne een X aantal klapzoenen geven voor het redden van mijn ICT-cursus; zonder haar HTML-kennis was ik een dolende op de cyberzee geweest. Of een huilend kaboutertje op een steen.)

8 reacties:

Anonymous Marten zei...

Het dolste soort blij!

3:20 p.m.  
Anonymous Marten zei...

Het dolste soort blij!

3:21 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

Dat kun je toch geen site noemen!!!

7:40 p.m.  
Anonymous Marten zei...

Waarom heb ik dat twee twee keer keer gereplied! Zo blij was ik ook weer niet.

12:46 a.m.  
Anonymous Nynke zei...

Goh Bauke, dat jij dat nou juist durft te zeggen...nep-weblogger dat je bent ;)

11:11 a.m.  
Anonymous Grietje zei...

Moooooooi

12:12 p.m.  
Anonymous Wiegertje zei...

Ieh! Als jouw 7 mijn 1 was geweest, en jouw 8 mijn 0, hadden we hetzelfde studentummer gehad in doorgehusselde volgorde!

2:43 a.m.  
Anonymous Sanne zei...

Oh, wat een bewijsmateriaal!
Ik heb je op een goed moment nog uitgescholden voor must, wat natuurlijk een typfout was. Ik zei: "doe het zo en zo.. gedaan?" Dan mocht jij 'jep' typen en dan was het weer gered. Tot het moment waarop je ons hele, ik herhaal ons HELE msngesprek in je tabel geplakt had! Gelukkig kwam ook dat goed, ik moet eerlijk bekennen dat er in dat donkere uur momenten zijn geweest waarop ik het wilde opgeven, waarop ik dacht, nee, dit komt niet goed, we gaan ten onder, dit wordt een fiasco, maar het kwam goed en daarna konden we klapzoenen in Belgie en er waren geen huilende kabouters, hoezee hoezee.

1:44 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage