17 januari 2006

Picknick

Wij zijn vrienden; zij en ik. Nu we op dinsdag en donderdag om negen uur college hebben, maken Sanne en ik er altijd maar een kleine picknick van. Zij: de koffie, danwel thee. Ik: de krentenbollen, danwel boterhammen met chocopasta. Martine neemt vaak zichzelf mee, of een uitnodiging voor een leuk feestje, ergens. Ik breng zelfs al mijn eigen mok mee. Ik denk dat de rest van de collegegangers best jaloers zijn op het gezellige tafereel. Ook omdat wij het, naast de behandelde lesstof het ook gewoon over leuke dingen hebben, als in: "Ik wil eigenlijk een navigatiestemmevrouw worden", of, "mannen".

Het wachten is op een vierpitsgasstel waarop ik de eitjes met spek kan bakken.

4 reacties:

Anonymous Bob zei...

Dat deed me denken aan een Fokke en Sukke van een poosje terug.

12:37 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Wij hebben een oude vent als klasgenoot, en diens zus heeft ook navigatiesystemen ingesproken...een lekkere bijbaan; het schijnt fokking goed te verdienen. Dus: Zijn er mensen uit bijvoorbeeld het Noorden des Lands die een TomTom willen met een voor hen vertrouwd accent...bel me.

12:43 p.m.  
Anonymous Sytse zei...

Ut is wel haaandug dat zie hiero regsaf goan...

5:10 p.m.  
Anonymous Sanne zei...

Just was erg trots, wij waren de "rovers" en pas als wij binnen waren begon het college. Ik heb haar snel uit de droom moeten helpen... Er was verwarring over één consonant. Vorige keer had ik geen koffie, danwel thee, meegenomen, mijn welgemeende excuses daarvoor. Ik was bij Just blijven slapen en was al blij dat ik mijn lijf naar college gesleept kreeg. Dinsdag en donderdag zorg ik weer voor de vloeibare versnaperingen. xxx

1:41 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage