22 januari 2006

Voor jou, Marten! Voor jou!


Bij deze wil ik Marten bedanken voor de nominatie voor de Dutch Bloggies; het feit dat ik ergens voor genomineerd ben vervuld mij met zo'n zoet gevoel dat mijn huisgenoot Rik plotsklaps in een met kauwgomballen jonglerend roze konijn veranderde toen ik hem zonet aansprak op de gang. Zó zoet!

Als dank voor de nominatie zet ik hier, speciaal voor Marten, een plaatje van Imelda Marcos in een turquoise ensemble (met schoen. Volgens mij is het zelfs een telefoon in de vorm van een schoen...). Als je niet Marten heet mag je niet kijken! Het is ALLEEN voor Marten! Tenzij jij me natuurlijk ook nomineert...Tevens krijgt Marten al mijn liefde in pocketformaat. Dat is handig voor op reis, voor thuis, voor op het werk en voor op de dansvloer. Ik, hartje, Marten.....

Figuur 1: Imelda Marcos doet haar Carrie Bradshaw- imitatie.

1 reacties:

Anonymous Martha zei...

Gefeliciteerd Nyn!

You sooooooooooooo deserve it!! Ik ga keihard op je stemmen (stemknop gaat het ontgelden zoals de pijltjesknoppen van het toetsenbord vroeger als ik flipperde (mooi was die tijd)). Jij weet hoe dat eruit ziet.

Nog 1 ding voor we de roze glitterchampagne ontkurken!!

We moeten niet vergeten om Marten te nomineren. Wegens taalvirtuoziteit die zijn weerga niet kent, Vestdijk-esque (briljante) zinsbouw, de glim- en schaterlach die hij ons steeds weer (en weer en weer) weet te ontlokken, vanwege het feit dat hij de schoonheid van kleine dingen inziet, en medemensen daarop wijst (hoe nobel is dat!), vanwege het feit dat hij vernieuwend blijft (Marten, wie wonen er in jouw hoofd, WIE? Ik zie een soort Oempa-Loepma-volkje voor me dat non-stop op volle toeren werkt aan humor-ontmoet-digitale-expressie-daarvan). Wat ik persoonlijk ook waardeer, is dat Marten altijd met de fotocamera in de hand televisie lijkt te kijken. Marten, hoe slaag je er in om altijd Mooie Momenten vast te leggen? Wat ik eigenlijk zeggen wil... Blijf me besluipen zonder dat ik je aan zie komen. Hoe ik dat lief heb!

Nynke en Marten, you two are so high above me! Het vliegende tapijt staat klaar, ik heb de champagne erop gezet. Vlieg samen naar de regenboog, vang daar de zingende Smarties en vergeet niet om mij een kaartje te sturen als jullie hand in hand door taartjesland huppelen.

Ik kus jullie,

Martha

9:26 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage