18 februari 2006

Dit logje mag door kinderen tot 18 jaar alleen gelezen worden onder begeleiding van een ouder/verzorger. Want het is een tit-verhaal.

Vrouwen met dikke tieten mogen van de Nederlandse maatschappij niet klagen over hun buste-omvang. Pas als je twee kamelenbulten aan je borstbeen geniet hebt, en je ook nog aan kunt tonen dat door die bulten er een tussenwervel verschoven is en je nu helse pijnen hebt tijdens het touwtjespringen; dan mag je zeuren. Dan mag dokter Schumacher er met een kaasschaaf een paar onsjes vanaf halen. Heb je klachtenvrij dikke memmen, dat moet je je kop houden en vinden vrouwen met cup A dat je eigenlijk de hele dag met ontbloot bovenlijf de Oude Gracht af moet lopen. Gewoon omdat je dat kunt.

Maar heb je als cup D'er wel eens een shirtje met een printje gekocht? Ik won ooit een mooi Lauryn Hill shirtje bij de OOR. Zodra ik het shirtje aantrok (met een afbeelding van Lauryn haar hoofd er op) trok Lauryn haar mond in een soort totaal-ruptuur, en leek ze ineens verdacht veel op Charles, danwel Eddy (dat weet ik nooit), van dat liedje: 'Would I lie to you'. Ken je hem niet? Als ik u zeg dat Lauryn ineens leek op Gerda Havertong , hebt u dan een plaatje in uw hoofd?

Ik heb het shirtje dus niet vaak aangehad, want mensen van de 'Gerda Havertong Fanclub' spraken me op straat té vaak amicaal aan. Ik trok dat niet hoor.

:(

8 reacties:

Anonymous Martha zei...

Hé!

Mag ik dat shirtje eens van je lenen?

M

6:01 p.m.  
Anonymous Fem zei...

Excusez-le-mot, maar ik vind het een zeurverhaal (ja, ik ben behept met net iets meer dan twee erwtjes op een plank, obviously). Jij kunt tenminste leuk uitgesneden hempjes en jurkjes dragen zonder dat je er als een zielige junk uitziet. Nou jij weer!

7:39 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Fem, je hebt helemaal gelijk. Die hempjes kunnen ja. Maar printjes...dat is dus een drama. Ik kan er nu een citaat van Johan Cruijff bijhalen.....maar dat doe ik niet.

11:06 p.m.  
Anonymous Piet zei...

Gha! Alle mannenmode, op Penguin en Paul Smith na, is op dikke korte mannetje geknipt. Mijn meters aan botten in armen en schouders vinden daar zelden bevredenswaardige vrede mee. Hoewel dat behoorlijk dubbelop klinkt.
En Hoi he!

11:19 p.m.  
Anonymous Vera zei...

Amen!

@ Fem: Maar rijkbedeelde dames kunnen dan weer geen triangelbikini's dragen (althans, die zijn moeilijk te vinden in D en hoger en vaak past de hele boel er niet in), dus da's weer een nadeel!

4:33 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Als je daarmee in een vol zwembad springt, hebben in alleen de andere badgasten een leuke middag. Jij zelf niet. Echt niet.

8:05 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Nynke,

Het valt me mee dat Bauke je om dit verhaal nog niet met betrapte lange tenen vanaf de kast heeft toegekrijst.

Maar de dag is jong en ik blijf dus hoopvol.

Martha

(En Bauke, I love you for it!)

9:02 a.m.  
Anonymous Bauke zei...

...

9:46 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage