14 februari 2006

Een habitat-mysterie, deel 2

De volgende woon-optie voor Martha en Nynke. Vond u de paddenstoel ietwat ongeloofwaardig? Hier misschien voor u een geloofwaardigere woonplaats:

Martha en Nynke in space!


Een paar maanden geleden zijn Martha en Nynke uitgezwaaid door duizenden Kim Jong Il- adepten ("Baaai Marsa en Nynke! Baaai! Be kerfurry!"), op weg naar hun huisje in space. Als medewerkers aan een gewaagd project genaamd 'Studenten in Space' verblijven zij de rest van hun studietijd in een spaceshuttle. Tijdens dit experiment wordt getest hoe studentes in space omgaan met bijvoorbeeld 'de was doen', 'tentamens maken' en 'daten met leuke mannen'. Na het jammerlijk verfikken van enkele vingers is het onderdeel 'pasta koken' uit het project geschrapt. Trouwens, over dat 'daten met mannen': Martha heeft inmiddels een leuk snorkel-achtig-type van een voorbijtrekkende planeet getrokken en heeft na twee geslaagde dates vandaag een valentijnskaart in haar spaceshuttlepostvakje gevonden. Ik zit nu dus al een dag op de neus van de spaceshuttle op de uitkijk, want de volgende mannelijke ruimtebewoner (type: drie ogen, zes armen, en een eigen huis) is voor mij....


Kijk ze gaan; de meiden! Voor de oplettende satellietfotokijker: in Hendrik-Ido-Ambacht was het, op het moment dat de foto genomen werd, licht bewolkt en 4 graden boven nul. Maar dat had u natuurlijk al lang gezien.

4 reacties:

Anonymous Martha zei...

He Nynke, dit is Martha -stop-

Vanmiddag thee met Buzz Lightyear?-stop-

Dan gaan we dat zo doen als in die Baileys (of van een ander drankje; pin me hier niet op vast, whatevs) -reclame waarin mensen outer space-ish door een bar zweven met leuke muziek en dan allemaal druppels Baileys ophappen, jhaaaa! -stop-

IKWILDAT!!! -STOP-

9:47 a.m.  
Anonymous Martha zei...

Ik zit hier zo te scoren voor mijn bijvak Extraterrestriale Betrekkingen; je wilt het niet weten!

11:21 a.m.  
Anonymous Nynke zei...

Ik heb mijn tentamen '2001: A Space Odyssey' gehaald! Wahoe!

Ik heb zo een vergadering over de verdeling van de kosmos (ik zal me sterk maken voor onze eigen 'baan om de aarde') ...spreek je later!

11:28 a.m.  
Anonymous Bauke zei...

Nynke en Martha!
Hoe is het toch met Buck Rogers?
Heb hem sinds 1988 niet meer gesproken.
Doe hem de groeten van mij.
Oh, ja, Nynke. Je moeder mist je nu al...
Heb gezegd dat ze niet moet zeuren en dat ze haar email eens moet gaan gebruiken.

Bauke

8:57 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage