06 februari 2006

Het Openbaar Vervoer is mijn beste vriend. Een novelle.

11.30 u.: Met de belbus van Gapenga naar Sneek (busstation)
11.50 u.: Met de trein van Sneek naar Leeuwarden
12.19 u.: Met de trein van Leeuwarden naar Zwolle
13.00 u.: Mem belt dat ik mijn toilettas vergeten ben. Ik: *Handen wanhopig omhooggestoken richting Hemel* "Waarom? Waarom? En wat nu?" Minutenlang geweeklaag over mijn eigen stupiditeiten. Want ik ben dus heel stom en vergeet mijn eigen kont nog eens. Wedden? (Ik heb een kont van dusdanig formaat dat het vergeten van dit aanhangsel gelijk staat aan het niet-opmerken van een Indiase Olifant die op je Suzuki Swift is gaan zitten.)

*Ik besef me dat ik zonder toilettas vrij weinig kan beginnen in Utrecht, en dat de complete inhoud van mijn toilettas opnieuw aanschaffen ook geen optie is. En dat ik pas over een maand mijn ouders weer eens visiteer. Ik moet dus maar terug.*

13.19 u.: Trein van Zwolle naar Leeuwarden
14.11 u.: Aankomst in Leeuwarden

14.15 tot 14.45: Stiekem tijdschriften gelezen in de Bruna op het station. Tijd = gedood.
14.53 u.: Bus van Leeuwarden (overstappen in Reduzum) naar Gapenga.
15.33.u.: Weer in Gapenga.

19.45 u.: Vanaf station Grou-Irnsum weer naar Utrecht. Met toilettas, hoop ik.

9 reacties:

Anonymous Jarno zei...

Station van Leeuwarden!

Kolere. Ik dacht al, je komt me zo bekend voor.
(ik studeer in Ljouwert)

8:36 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Ik geloof er natuurlijk geen konthol van. Ik moet wel: als adolescent meisje moet ik op mijn hoede zijn als het om mannen gaat. Of ik ze nu ken of niet. Dat moet, van mijn moeder.

10:59 p.m.  
Anonymous Jarno zei...

Je moeder.

Heel verstandig van haar, maar het is toch echt zo. Ik ga ook altijd met de stoptrein naar Zwolle. (het is grou-jirnsum trouwens) Hoe kan ik je overtuigen hmm.
Zal ik je de volgende keer aanspreken, mocht ik je zien op het station? Ik zal het niet doortellen wat je stiekem bij de Bruna doet, want daar werkt al zo'n chagrijnig kind, dan ben je nog niet jarig.

Ik ben Jarno, (onthouden dus) jij bent Nynke en je moet heel vriendelijk reageren anders is het eng.

11:00 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Oooooh! Was jij die vent met de baard en die zichtbare piemel, die bij station Akkrum mij door de schuifdeuren glazig aankeek?

Het verklaart een hele boel, weet je.

2:53 p.m.  
Anonymous Martha zei...

hihihi


hihi


ha
hahaha

hahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

HAHAHAHA

MOE-HAAAAAAAAAAAHAHAHAAAAAAAAAAAA!

*1-0 voor Nynke*

3:12 p.m.  
Anonymous Jarno zei...

Hah dus je kickt op harige mannen! Vandaar dat je zo naar mijn crotch area zat te koekeloeren.
Ik voel me misbruikt, maar dat geeft niets. Je bent verkocht, dat is duidelijk. Ik bedoel dat heen en weer reizen en je toilettas was gewoon een smoes om mijn woest erotische...baard weer te zien.

Dit verklaard inderdaad een hele boel.

10:37 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Om de grote filosoof Stevie W. er maar eens bij te halen: Signed, sealed, delivered :)
Ik geil inderdaad op overbehaarde, stinkende mannen zonder vaste woon- of verblijfplaats. Het type 'Swiebertje', zeg maar.

9:55 p.m.  
Anonymous edwin zei...

gotverdomme kut ik heb geen informatie over het openbaar vervoer in sneek

11:03 a.m.  
Anonymous Nynke zei...

www.noordned.nl

11:06 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage