09 februari 2006

Hoereren kun je leren

Ik hoereer even, mag dat?
Ik ben namelijk genomineerd voor een Dutch Bloggie in de cathegorie 'Beste Post'. Het feit alleen al genomineerd te zijn verguld mij met een goudkleurig, vloeibaar geluksgevoel in mijn onderbuik. Maar: nu wil ik dat ding ook winnen natuurlijk. Maar ja, Marten is ook genomineerd, en die gun ik ook àlles, en zijn genomineerde stukje is way leuker dat het mijne (ik wist helemaal niet meer dat ik het geschreven had, kunt u nagaan). Dus stem op Marten of op Dutch is the new Gay of op mij. Zo; diplomatiek hè!

Mocht u op mij stemmen, dan krijgt u al mijn gepassioneerde liefde in een handige zeepdispenser. Mocht ik winnen, dan stuur ik u ook nog een handige navulverpakking, vol liefde.Wilt u dit? SMS dan 'HOEREER NYNKE AAN' naar 9292.

Alvast bedankt! Dan ga ik nu mijn netkousen van de waslijn halen om weer een middagje te hoereren!

7 reacties:

Anonymous coert zei...

Yep, Marten verdient het zo veel meer dan jij! Maar jij ook wel, hoor. Maar niet zoveel als Marten. Anyway, genoeg veren in de reet van Marten, die jongen voelt zich al ziek genoeg. ;)

2:08 p.m.  
Anonymous Marten zei...

Waarom heb je mijn naam vet gemaakt, Coert? Wat insinueer je hier? :(

Ik stem op je, Nynkenpoep! Komt je gepassioneerde liefde ook in wc-eend-vorm?

2:20 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Oh! Ik stem op jou! Je bent toch in honderd verschillende cathegorieën genomineerd....
De gepassioneerde liefde komt in elke verpakking wenselijk, zelfs in kattengrit; mocht iemand daar geïnteresseerd in zijn...

3:26 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Nynke!

Wahoe! Ik ben voor jou! (En voor Marten).

xx

7:53 p.m.  
Anonymous Jelte zei...

Welk stukje dan?

10:09 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Check de site...Het is het stukje over Jos zijn dode rat...

10:33 p.m.  
Anonymous Wiegertje zei...

Ik ook jou! Marten heeft nog te nimmer een shirt voor me gedesigned namelijk. En dat betekent heel veel voor me. Heel. Veel.

10:49 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage