13 februari 2006

Ik ben een sentimentele dweil, maar echt.

Ik moet dus even een traantje wegpinken toen Ireen Wüst gisteren goud won. En ik heb eigenlijk niks met haar. Qua stem kan ik haar altijd wel goed nadoen (doet het goed op feesten en partijen, kan ik u zeggen). Kwam mijn tranengepink dan doordat ik nog een kater had van de avond ervoor? Kwam het doordat ik de race op mijn werk keek, tussen alle bejaarden die zaten te juichen? Ik schaamde me wel een beetje hoor. Ik hoop dat ik het bij haar volgende plak gewoon droog houd.

6 reacties:

Anonymous Grietje zei...

Ik heb niet gepinkd (?), maar was wel TROTS! Ik ken dr ook niet, echt niet, maar bedacht opeens dat ze 19 is en dat ze zich dus best wel eens in mijn kennissenkring (o, hoe vreselijk is dat woord) zou kunnen bevinden (theoretisch). En toen dacht ik: dan zou ik ZO trots zijn... Euh, naja.

4:28 p.m.  
Anonymous Grietje zei...

Gepinkt. Want, het is ook: gewacht. En: bedacht, ik heb bedacht, ik heb gewacht. Ik heb gepinkt, dus.

4:29 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

Volgens mij heeft echt niemand (behalve mijn zus, Grietje en ik) hier iets met sport. Iedereen denkt nu: Ireen Wie? Over welke Talpa-ster hebben we het nu weer?

9:49 p.m.  
Anonymous Erik zei...

Ik heb me helemaal het schompes gejuicht hier in den vreemde. Alle andere huisgenoten keken me enigzins bevreemd aan, maar dat kan me niets schelen. (ook ik kan Ireen redelijk nadoen, maar dat slaat op Engelse feestjes nauwelijks aan.

10:20 p.m.  
Anonymous Jelte zei...

Ik was er een beetje Bedüst van

10:31 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Wat denk jij slecht over ons. Heel onsportief van je, Bauke; daar scoor je niet mee.

Martha

3:22 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage