21 februari 2006

Maak een zingende geit en ik doneer een nier aan je; mocht je dat blieven.

Frank heeft een zingende geit met een hoedje op zijn weblog gezet, omdat ik natuurlijk weer heel cynisch deed over het hebben van een weblog, en dan vooral Frank's hebben van een weblog. En prompt maakt hij een zingende geit, met een hoedje op. Nu kan ik dus wel inpakken, met die door cynisme verteerde ziel van me, met die zwartgeblakerde karmakorst die nu vast en zeker om mijn hoofd te zien is.
Frank, het is werkelijk waar geweldig. En Joan Haanappel vindt dat ook. En dat zegt wat, hoor!

3 reacties:

Anonymous Nynke zei...

Wa bisto dan??? Wat dan wit ik of't ik wer ris raar mei dy sjonge wol op de dunsflier...

11:31 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Nou valt natuurlijk die andere reply, waar ik op reageerde, weg...

Dit was em:
Fijn! Sa ris gêrs strúne troch dyn blog. Ik krij der sa no en dan wol wat fraachtekens fan op myn foarholle, mar ik sil it goed by hâlde moatte om it woeste libben fan dizze Utertse Friezinne te ferstean! Wannear geane wy werris 'raar' op de dûnsflier sjongen? Wat fan Teddy Scholten :S ?

11:37 p.m.  
Anonymous Frank zei...

Ik zie het al, die crazy frog z'n dagen zijn geteld.

1:36 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage