21 februari 2006

Twee violen en een trommel en een fluit. En Anita Meyer en Lee Towers; om de feestvreugde te verhogen.

Ot, mijn Schwester-in-law is vandaag jarig! Hoera! En ze is 23 geworden; een leeftijd waar niet zonder roltoetergetoet aan voorbij kan worden gegaan. We vieren het morgen, maar voor vandaag heb ik al en kleine collage gemaakt ter ere van Ot. Als je goed kijkt (als je heeeeeeel goed kijkt) zie je ook de LP die ze morgen van Hayte, Jelte en mij cadeau krijgt.

Als je ziet hoe gezellig Anita naar Lee kijkt kun je alleen de conclusie trekken dat het morgen een mooi feestje gaat worden. Mooooooooooooooooi*

*Ik citeer iemand uit de familie. Inside joke; in verband met mogelijke onterving kan ik verder niet in detail treden.

2 reacties:

Anonymous Ot zei...

Wat een beeldige foto, ik kijk erg vrolijk ;)

11:17 p.m.  
Anonymous Martha zei...

He Ot!

Gratuliert en een hele leuke verjaardag!!

xx

Martha

11:43 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage