02 februari 2006

Wat ben ik blij dat ik mijn tentamen al geleerd heb...

Via Kluun kwam ik op de volgende site met prachtige Neologismen. De makers had ik al eens gezien bij 'De Wereld Draait Door', alleen heb ik bij dat programma altijd moeite met 'mijn hoofd erbij houden', aangezien Matthijs van Nieuwkerk dat programma presenteert en ik hem een gegrilde aubergine vind. En dat is dus positief; ik had ook kunnen zeggen dat ik hem een stukje cake vind, gedecoreerd met slagroom en vele versiersnoepjes uit het Baukje-assortiment. Zo leuk dus.

Maar die site! Die site! Die is echt geweldig voor een druilerige donderdagmiddag...en laat het nou net....Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.

8 reacties:

Anonymous Marten zei...

Je moet Wiegertje je even laten inlichten over The Meaning of Liff van Douglas Adams, want dat is een beetje hetzelfde maar dan veel en veel en veelveelveel gegrildeauberginer. Ik ken er nog maar heel weinig van, maar heb daar al mijn relevante miltfuncties al aan verloren.

1:40 p.m.  
Anonymous Martha zei...

You did it, girl!

Twee tentamens op 1 dag en allebei goed gedaan!!! Zó trots op jou!! Je hebt er hard voor gewerkt, dus nu lekker genieten!

Parté a go-go en kissesssss,

Martha

6:44 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

Dat boek is uit en moet gekocht worden. Net als de nieuwe cd van Opgezwolle. Uit Zwolle en Nederlandstalige Hiphop die het "Lange Frans en Baas B.-niveau" ontstijgt.

Heu!
Bauke

8:23 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

In het programma "Poelmo, slaaf van het zuiden" las Gummbah elke week een aantal nieuwe boektitels voor. Wie het nog kent of op videoband heeft weet waar ik het over heb. Hilarisch! Net als Gummbah in het algemeen, trouwens.

8:27 p.m.  
Anonymous whitesweater zei...

Matthijs van Nieuwkerk.
Die valt bij mij in de categorie: zo mag mijn toekomstige man er uit zien als hij 41 is.

Gefeliciteerd met je tentamens!

1:20 a.m.  
Anonymous Jarno zei...

Ik denk dat ik verliefd ben.
Op wie?

Ja, op Nynke.

5:53 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Ik óók!

6:39 p.m.  
Anonymous Jarno zei...

Verdorie, concurrentie.

8:40 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage