26 maart 2006

Big up voor het beste slijpnummer van het jaar, en tevens waarschijnlijk ook van de eeuw. Het oevre van Boyz II Men niet meegerekend.

Jamie Foxx heeft een nieuwe single uit! Prrrrrrrrrrrrr! *Spinnende kitten imitatie* Een beter glijend nummer dan 'Unpredictable' hebben we niet meer gehoord sinds Az Yet hun bevanillevlade 'Last Night' de ether inslingerde. Maar oh! Jamie! Als hij je aankijkt zie je gewoon een haardvuur knapperen, daar in de poppetjes van zijn ogen. Een haardvuur met een berenvel ervoor. En iets met bonbons erbij, denk ik.
Nadat Jamie Foxx in het programma van Oprah had gezeten hebben alle vrouwen uit het publiek een enquete ingevuld (anononiem hè) en daarin biechtte 87% op harde tepels te hebben gehad toen Jamie een liedje ging zingen. De andere 13% kon door het dragen van een kabeltrui niet goed zien of ze harde tepels hadden.
Ook het rapje van Ludacris is een knap staaltje 'hé-vrouwtje-ik-ben-een-stoere-vent-maar-ik-heb-ook-een-zachte-kant-hoor-mocht-het-je-interesseren'. Ook het feit dat Jamie tijdens het rapje van Ludacris op de achtergrond heel smooth loopt te doen; er flitst zelfs een bontjas door beeld. Nep, neem ik aan. En champagne dus hè, en Eva Longoria hè. Jamie pakt uit hoor!
Gelukkig zit ik qua 'The Box' in een arrenbieminnend postcodegebied, want het clipje komt echt elk kwartier voorbij. En als Jamie dan zingt dan doe ik automatisch mijn arrenbiegebaardjes daarbij: *Laat knuistjes langs gezicht trekken* *Wijst met twee handen naar fictief personage tegenover haar, en drukt daarna haar knuistjes tegen haar bost*

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage