31 maart 2006

Er komen heus dus wel andere tijden, maar dat heeft niks met terrorisme te maken hoor!

Ik denk: ik zeg het even. Want het schijnt dus dat je, als je in groepsverband radicale kletspraatjes hebt, dat soms best onder het kopje 'terrorisme' kan vallen. En dat wil ik zelf ook ab-so-luut niet. Ik ben niet zo van het terrorisme. En ik weet niet of de bitterballenalliantie van Maeb, Martha, Coert, A. en Nynke c.s. daadwerkelijk een groep genoemd kan worden, maar ik wil het bij voorbaat gewoon even uitsluiten. Voor je het weet heb ik Koos Plooy als keffende teckel in mijn broekspijp hangen, en word ik ineens Nynke de J. genoemd en maakt Herman bij Netwerk een reportage over hoe ik van bovengemiddeld braaf meisje veranderde in een guerillaminnende akela. En dat mijn vrienden dan geïnterviewd worden, maar dat je alleen een silhouet in beeld ziet, en een verdraaide stem hoort, omdat mijn vrienden dan bang zijn dat ik ze anders achterna kom met mijn terroristenfoefjes en -vriendjes.
Het hele Center Parcs verhaal is enkelt een celebration of love and happiness en een schreeuw om aandacht voor de minderbedeelde weblogs onder ons.
Dus Koos: laat me met rust! En haal die scherpschutters maar van het dak van de buren af. *Zwaait naar de dikke schroef in de muur*

4 reacties:

Anonymous Martha zei...

Ik zit op Terrorisme (beste AIVD; als in een vak aan de UU, niet als in bommen maken en die tot ontploffign brengen) en ik zeg; de Bitterballen Fraktion is oke!

3:21 p.m.  
Anonymous coert zei...

Ik zeg niet dat er een mol is, ik zeg alleen maar dat mijn baas bij het AIVD zeer trots is op mijn infiltratiewerk. Dat mag ook wel eens geprezen worden, dacht ik zo.

3:49 p.m.  
Anonymous Sanne zei...

plies! mag ik achter zo'n scherm? dan weet je het vast, en je weet ook waar ik woon, maar dan kom je me niet afschieten, want ik zat -stiekem- ook in je terroristenclub, maar dat wist niemand hè en dat ik 'tegen' je ging getuigen dat was écht alleen omdat ik zooo graag op televisie wilde.

12:21 a.m.  
Anonymous Nynke zei...

Ik dacht al: dat lijkt me echt iets voor Sanne... :)

7:59 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage