21 maart 2006

Iets over mijn TV, als support voor Maeb.

Ik heb dus ook zo'n TV, lees maar:
* Eerst had ik een hele slecht TV-kabel, en toen had ik dus ook erg slecht beeld. Nietsvermoedend heb ik toen talloze afleveringen van 'Het Glazen Huis' gezien, denkende dat het best een goede serie was, alleen maar omdat ik de gezichtsuitdrukkingen van de acteurs niet zag. Toen ik een nieuwe kabel had zag ik ineens dat de acteurs in 'Het Glazen Huis' allemaal maar twee gezichtsuitdrukkingen hebben: die van 'Ieuw! Ik eet nu het bittere stronkje van de witlof!' (als ze iets niet leuk vonden) en die van 'Aaah! Iemand spuit met een tuinslang vanillevla in mijn aars' (als ze iets wel leuk vonden). Toen heb ik het programma maar geboycot, en plots werd het van de buis gehaald. Ik zweer het je dus: ik was de enige kijker van 'Het Glazen Huis'.
* Ik heb ook geen afstandbediening.
* Als ik de TV aan wil zetten moet ik em eerst drie keer aan- en uitzetten.
* Hij is heel zwaar een groot, en heeft een dikke kont (en als iemand nu beweerd dat ik steeds meer op mijn TV ga lijken haal ik diegene persoonlijk door het slijk. Letterlijk.)
* Ik kan er geen DVD-speler op aansluiten. Ik kan er wel een platenspeler op aansluiten om zo het afscheidsoptreden van Rudi Carrell op de ARD op LP vast te leggen. Mocht iemand daar behoefte aan hebben.
* Soms zie ik, als ik bijvoorbeeld op Net5 Grey's Anatomy zit te kijken, er een programma van een andere zender er stiekem doorheen. Als een soort schimmenspel. Daarom zit ik dinsdagavond altijd bij Markje; ik wil niet door andere programma's gestoord worden als in Grey's Anatomy de Chinees aan haar collega vertelt dat ze zwanger is van de neger. (Mijn huisgenote, ik noem geen namen, in een niet-zo-politiek-correcte bui: "Het kindje wordt nu dus een Chineger")

Tot zover mijn TV. Morgen mijn kerstmusicalverleden, en daarbij mijn auditie voor de rol van crackho. Ik maak geen grapje!

12 reacties:

Anonymous Maeb zei...

Wat wel weer goed werkt op onze televisies: jaren tachtig series. Of Henny Huisman, die komt dan ineens heel naturel over.

1:33 p.m.  
Anonymous Gr.R. zei...

Er worden koppen afgerukt, we worden door het slijk gehaald, kijkt u niet naar teveel geweldadige series op die TV van U?

2:08 p.m.  
Anonymous coert zei...

Martha, ik weet niet of Nynke bij jullie wel eens dubbelvla serveert...?

2:32 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Nee. Nooit. NOOIT!!11!!!!!!111!!!!!!11!111111!!!!11

3:26 p.m.  
Anonymous coert zei...

Gelukkig!!@£__()YU^&KY%^!!!

4:32 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Krijg geen gewelddadig beeld van mij! Om even de tendens tegen te gaan:

Dartelende geitjes in een groene weide met een chocoladerivier rustig kabbelend. En ik daarin, in een veld met klaprozen. Met een tegen heiligverklaring aanschurkende glimlach op mijn gezicht.

5:47 p.m.  
Anonymous Gr.R. zei...

Hmmm, is dat een aureooltje dat ik zie of zie ik een groot licht...

6:09 p.m.  
Anonymous coert zei...

Hmm. Absolut,

9:37 p.m.  
Anonymous Martha zei...

He, Nynke!

Dat doet Martin op stage ook!

11:07 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

...Mar no efkes hiel wat oars...

Mag ik even schaamteloos reclame maken voor twee voorstellingen?
Mijn school (V/d Capellen SG in Zwolle) brengt volgende week dinsdag en donderdag 2 musicals op de planken.

De eerste is helemaal op zijn plek op dit log:

GREASE!!!

Compleet met Pink Ladies, Danny Zuco en Hopelessly Devoted To You.

De andere:

OLIVER! (hier hoort het uitroepteken weldegelijk bij de titel)

Compleet met Dickens-aankleding en een erg humoristische Mr. Bumble.

Plaats: Odeon, Zwolle (de schouwburg)
Tijd: 20.00 uur
Datum: 28/3 (Grease) en 30/3 (Oliver!)
Door: leerlingen 3e jaars dramastroom (wij hebben dat) TL/Havo/Atheneum

Kom kijken!!

Info via www.capellen.nl en 038 - 426 28 50




Bauke

11:12 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Het is een Martinesque geitjesverering om te laten zien dat ik een schatje ben. Maar echt.

11:12 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Mijn bro en ik hadden een synchroonposting! Graist alaaaaif!

11:19 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage