22 maart 2006

Ik ga geen dingen zeggen als: 'aan stoelpoten zagen', maar oh! Oh oh oh!

Maeb en ik hadden een kleine woordenwisseling over de Hunkar-Stoel-verhouding; Maeb is pro-Aldith en ik vind dat je dan automatisch anti-Henny bent. Waarom wist ik zelf ook niet, maar ik heb het antwoord op Wikipedia gevonden! Aldith nodigt Henny niet voor een feestje uit! Terwijl Henny is altijd heel behoorlijk gedraagt op feestjes, behalve dan die ene keer toen ze in haar onderbroek op een tafel borrelnoten door de kamer stond te spugen, em daarna met Joop van Zijl in de gordijnen belandde. Maar daar heeft ze haar excuses voor aangeboden, dus zand erover ja!
Afijn, dit stond er dus op Wikipedia:


Op 5 januari 2006 was Henny Stoel opvallend afwezig in de marathonuitzending ter ere van het 50-jarig bestaan van het Journaal. Veel kijkers belden daarover, maar zoals Aldith Hunkar in de uitzending verklaarde, "we hebben ervoor gekozen alleen de presentatoren van voor 1995 voor deze uitzending uit te nodigen". Dat was niet helemaal juist, aangezien Harmen Siezen (presentator tot 2002) wel aan de uitzending deelnam.

Ik zeg: Schaam, schaam, schaam, schaam op jou!

21 reacties:

Anonymous coert zei...

Ja, het is dus nòg erger (kon het nog erger? Ja dus!) Maeb heeft een hekel aan alle vrouwen die ooit het nieuws hebben gepresenteerd. >-<

1:23 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Hij heeft een hekel aan ALLE vrouwen ...

Dat is het gewoon!

1:28 p.m.  
Anonymous coert zei...

Het is dat ik te lui ben om hem uit mijn linklijst te halen...

1:51 p.m.  
Anonymous Martha zei...

... en ik te onkundig om jou en Frank en Kasper en Wiegertje toe te voegen ...

Maar anders dan

1:54 p.m.  
Anonymous MAEB zei...

Beste lezers van nynkeslog: IK BEN NIET ANTI-HENNIE/Y!!!!

Doel van Nynke:
Mij driftig krijgen omdat ik een keer verteld heb dat ik als achtjarig jongetje last had van driftbuien.

Nynkes snode plannetje:
Heel lang roepen dat Maeb anti-Hennie/y is terwijl iedereen donderdsgoed weet dat ik niet Hennie/y maar Aldith eng vind en daarom mijn ogen dicht doet als ze op de tv is.

Mijn reactie:
Volkomen innerlijke rust uitgedrukt in het aan mijzelf voorlezen van Puk van de petteflet terwijl ik een boterham met chocopasta eet.

1:56 p.m.  
Anonymous Martha zei...

"Prrr ta lie loe!"

Als je echt innerlijke rust hebt hervonden ERGO Pluk leest, dan weet je wie bovenstaande uitspraak heeft gedaan.

Just testing!

2:04 p.m.  
Anonymous coert zei...

Juf, juf!!!! Ikweettetantwoord. Maggiksegge? Maggiksegge?

2:16 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Geef Maeb nog een minuutje. Maar heel goed, HEELGOED!

2:18 p.m.  
Anonymous Maeb zei...

De Krullevaar.

Er bestaat ook nog zoiets als GOOGLE!!!

2:31 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Mensen!
We laten de twist achter ons en gaan weer aan de slag met de dingen die we vandaag moeten doen!

Nu!

2:36 p.m.  
Anonymous coert zei...

Ja, Nynke, meteen, Nynke.

2:38 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Of jullie praten gewoon nog lekker even door, en ik ga mijn recensie voor Literatuurkritiek schrijven, want ik kom er niet aan toe met al die gezelligheid op het web! * Gooit uit frustratie een ringband door haar raam *

2:55 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Maeb heeft vals gespeeld. (Niet dat ik hiermee overigens een nieuw ruzie-inferno wil aanstichten.)

3:00 p.m.  
Anonymous Maeb zei...

Ja sorry, zonder google kom ik zo plebserig over.

5:18 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

Was het jullie ook opgevallen dat Elleke van Doorn er nog net zo oogverblindend uitzag als toen ze bij het journaal werkte?

En waar was Pia Dijkstra?

5:42 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

Was het jullie ook opgevallen dat Elleke van Doorn er nog net zo oogverblindend uitzag als toen ze bij het journaal werkte?

En waar was Pia Dijkstra?

5:45 p.m.  
Anonymous Frank zei...

Ik ben meer fan van de heen en weerwolf. Persoonlijk.

11:36 p.m.  
Anonymous Nienke zei...

hoewel maeb blindelings de beschuldiging dat hij een hekel heeft aan alle vrouwen heeft geaccepteerd, moet ik hier toch even de corrigerende hand op leggen: foeifoeifoei das toch helemaal van t gekke, mijn b. (goh wat zou ie van me kunnen zijn maar we zeggen hier op t web schijnbaar niks rechtstreeks) een beetje van zoiets weerzinwekkends beschuldigen, kunnen jullie wel zo over het web. zwakkkk ik zeg het je, heel zwak.

(zo nu staat maeb ook weer bij me in t krijt)(dank u aanwezigen voor het creeren van deze gouden kans)

5:04 a.m.  
Anonymous A. te A. zei...

A. te A. --(hartje)-> Sacha de Boer

1:42 p.m.  
Anonymous Nienke zei...

ieh als je maar niet met dr thuis komt A. te A. dan schop ik je uit A.

9:37 p.m.  
Anonymous Arnoud zei...

Kom niet aan onze Stoel!

12:01 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage