28 maart 2006

Ik heb geen snotneus, maar ik voel me wel snotbongelig

Martha en Nynke zijn door malkander officieel ziek verklaard. Dat schept een heleboel duidelijkheid. Zelf ga je toch altijd te lang door, negeer je hoofdpijntjes, huilbuitjes en overgeefsels. Dat kan nu dus niet meer. Ik mailde Els S. dat de nota nog even op zich laat wachten, omdat de productiviteit ongeveer nul is. Vanavond heb ik wel een tentamen, dus ik sleep mij zometeen maar naar de Uithof. Het moet maar.


Figuur 1: Ik heb me naar de Schlecker gesleept voor kindersuprise-eieren. Als opkikker voor Martha, en voor mezelf ook hoor. Martha had een puzzel en ik een duikboot. En later heb ik er stiekem nog 1 opgegeten en daar zat een blits vliegtuig in.

Figuur 2: Mijn 'Ik wil niet naar tentamen' hoofd.

Figuur 3: Ik heb ook wallen, kijk maar.

4 reacties:

Anonymous sanne zei...

AAh! Zieltje! en je was ook al niet bij kritiek... de laatste les :( beterschap en lik over je wang! S

6:17 p.m.  
Anonymous sanne zei...

en dan nog... snotbongelig?

6:20 p.m.  
Anonymous coert zei...

Woaha, mijn virusscanner sloeg meteen uit naar acht op de schaal van Munster! (Wat des te indrukwekkender is als je bedenkt dat er helemaal geen schaal van Munster op mijn virusscanner zit.)

7:42 p.m.  
Anonymous Kasper zei...

Ja! Precies dat vliegtuig heb ik dus al twéé keer, hè! Bij eentje heb ik expres de stickers er verkeerd opgeplakt. Dat zal hem leren voor een tweede keer in mijn ei te zitten.

Verder vind ik dat Norbert er ook nog eens te veel uitziet alsof hij van bami houdt. Pure uitlokkerij, vind ik dat. Marjo ken ik niet, maar mensen die tegen borden lopen, mits in geringe mate, moeten er wel zijn, vind ik dan weer.

Ontsnotbongelse!

8:46 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage