30 maart 2006

Want er komen dus andere tijden

Nu Center Parcs officieel een onafhankelijke staat is geworden kan ik ook simpelweg een staatsgreep plegen, om zo de directeur van C.P. op de knieën te dwingen!
*De lezer mag hier nu even over nadenken*

Ja inderdaad. Ik vind het zelf ook belachelijk briljant.

Ik laat mijn baard groeien en koop kaki-broeken enzo. Ik ga grote Cubaanse sigaren roken en staande in een open auto urenlange speeches houden voor mijn uitzinnige rebellenleger. Martha wil graag mijn handlangster zijn. Zij wordt dan op een gegeven moment doodgeschoten (voor de show hoor, in het echt is ze maar schijndood en zal ze haar leven gaan wijden aan het bakken van koekjes voor het rebellenleger en het wassen van de gordijnen van bedoeïenentent), en dan wordt ze een icoon en een dode celeb en zal elke zichzelf respecterende anarchist met haar hoofd op een rood t-shirt lopen. Ondertussen neem ik met bruut geweld (= de receptie van Center Parcs Kempervennen bekogelen met (neger)zoenen en argeloze C.P.- Zwembadmedewerkers de kieteldood bezorgen) de heerschappij over Center Parcs over. Vervolgens zal ik de directeur als krijgsgevangene in een bedoeïenentent vasthouden en hem net zolang Lays Sensations 'Oven Roasted Chicken en Thyme' voeren totdat hij een cheque uitschrijft voor het sponsoren van de Center Parcs Weblogawards(c). (Die Chicken en Thyme had ik dus gekocht en die is smerig!Braak!!!F2!!! Als je een domper op je avond wilt creëeren (omdat bijvoorbeeld vervelende visite krijgt) kun je deze chips kopen want het eten van deze chips geeft dezelfde 'smaaksensatie' als het opeten van je braaksel nadat je de hartige taart die je als avondeten had eruit gekotst had. Zo ongeveer.)

Maar afijn.

Dat ga ik dus doen. Voor mijn rebellenleger heb ik nog een aantal ferme jongens, danwel stoere knapen nodig; vrijwilligers kunnen zich melden op dit log. Eén vereiste: je moet er wel charmant uitzien met een bivakmuts. Ik wil namelijk wel een appetijtelijk rebellenleger. Ontwaakt! Verworpenen der aarde! Ontwaakt! Verdoemd in 's weblogawards sfeer! *Oefent alvast haar beste marcheerpasjes*

7 reacties:

Anonymous coert zei...

Oooh ik wil graag dingen naar de functie van Hoofdcommesaris der Propaganda (en niet eens alleen omdat ik het visitekaartje al helemaal voor me zie)!

Desnoods kunnen we zijn villa omknuffelmuren?

10:34 p.m.  
Anonymous Nienke zei...

Zeg wat zouden jullie ervan vinden als we (ja we, inderdaad) A. te A. nou eens de functie van het BB[Big Bosses]-echtgenoten-afleider geven want ik wed dat ie daar vast goed in is.

*want ff tussen ons he, ze proberen m wel vaker te versieren, dat soort vrouwtjes, echt waar*

(zo zie je maar met steeds meer geduld komen er meer nieuwe intrigerende feiten over de mannen A. te A. en maeb bovendrijven).

9:53 a.m.  
Anonymous Martha zei...

Ik hoop dat de huidige baas van A. te A. niet mee leest (tenzij homo).

En; ik ben benieuwd naar het verhaal achter dit tipje van de sluier, Nienke!

ELF!!!

11:42 a.m.  
Anonymous Maeb zei...

Ik ga met mijn bivakmuts op de wildwaterbaan af om in het plonsbad beneden de badmeesteres te overmeesteren met een sinas split. hehehehe

12:13 p.m.  
Anonymous Martha zei...

... en ik bak dus ondertussen heeel de tijd koekjes, en nog meer koekjes... maar wel met bivakmuts op!

12:17 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Ik zit in het hoofdkwartier waterballonnen te maken...En ga straks naar het tropisch zwembad te U. om aldaar mijn bommetje te perfectioneren...

2:21 p.m.  
Anonymous Maeb zei...

Ik zeg: laten wij op trainingskamp gaan.

2:42 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage