04 maart 2006

Zodat ik over een half jaar "Luuuuv to say I told you so" kan zeggen:

Check Room Eleven. Het is echt een band die het 'dansende pandaberen - smarties - chocoladerivieren"- idee heeft begrepen. Bekijk de clip en snap waarom: er zitten dus ballonnen in. En het mooie is dus dat het ook nog goeie muziek is. Muziek met echte muzikanten, die er nog voor gestudeerd hebben ook enzo. Ik vind dat nogal wat.
En ik ken de gitarist; connecties die ik maar wat graag uitspreek, aangezien de band over een x aantal jaar naar alle waarschijnlijkheid rijk en beroemd is, en Arriën dus ook. En dat ik dan, over een x aantal jaren, als bloemetjesjurkendragende, Virginia Woolf- adorerende, caviafokkende, uilebrillendragende docente Nederlands mijn leerlingen kan vertellen dat ik ooit bekende mensen kende. En dat mijn leerlingen mij dan, naturellement, niet geloven.
Room Eleven dus. Hiep hoi voor Room Eleven!

2 reacties:

Anonymous Loki zei...

Mijn broereke zit al wekenlang te gillen dat zij zo fantastisch zijn en da ze optreden op het mede door hem georganiseerde bk beats festival in delft. BK beats betekent eigenlijk gewoon Bouwkunde Slaat. Waarschijnlijk wordt het wel plezant, want er komen nog wel een aantal leuke artisten zoals: Pete Philly & Requisite, Mijnheer "ik draai plaatjes" Diablo en "wij altijd aanwezig op een Nederlands festival" Relax.

1:56 p.m.  
Anonymous Lynn zei...

Bedankt voor de tip! :-)

9:04 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage