28 april 2006

Dingen om blij van te worden

  • Mijn broer Albert heeft een prachtige baan aangeboden gekregen, en ik ben daarom onmetelijk trots op hem.
  • Klaas heeft ook een nieuwe baan, bij de bank, en heeft op een van zijn eerste werkdagen al van zijn baas te horen gekregen dat hij een bijnaam heeft. Ze noemen hem "Lekkere Klaas". Ik zeg: dat is een verdraaid goed begin van je arbeidscarrière.
  • Het lukt Klaas maar niet om te reageren op mijn weblog, vandaar dat ik hem nu het onderwerp heb gemaakt, zodat hij niet het gevoel krijgt dat ik hem buitensluit. Want dat is niet zo.
  • Het was gisteren al zulk lekker weer in Utrecht dat ik, nadat ik anderhalf uur op Martha's balkon had gezeten, al een verbrand nekje had. Wahoe!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage