03 april 2006

Een Barry Atsma-verschijning.

Gisteren was ik met mattie J. in de bioscoop, om 'Ik omhels je met duizend armen' te zien. De film vond ik een beetje tegenvallen, bij het boek moest ik op het einde echt hoilen, maar bij de film kon ik met droge ogen een sterfscène aanschouwen. Dan klopt er iets niet, want ik heb toch echt in mijn inborst een groot, kloppend, sentimenteel hart. Een 'huilt bij films'- hart. Nu niet dus.
Maar afijn. Wat frappant was: Barry Atsma speelde in die film een barman, en laat Barry Atsma nou net bij ons in de bioscoopzaal zitten!!!!!niettegeloven!!!! Ik dacht dat ik dubbel zag van de drank, maar ik had alleen een kleine cola op dus: kan niet!
Dus: voor de mensen die nog altijd denken dat een film 'live' gespeeld wordt: sorry. Ik weet nu dat het niet zo is, want Barry kan natuurlijk niet èn in een hippe kroeg in Amsterdam zijn èn in een bioscoopzaal in Utrecht. Bovendien had hij andere kleren aan.
Barry moet even nadenken over hoeveel mythes hij tot flarden slaat met het zomaar 'in het wild' opduiken in een bioscoopzaal.
En hij was ook nog eens kleiner dan ik dacht. Hmpfr.

28 reacties:

Anonymous Martha zei...

Ik HAAT dat; als mannen kleiner zijn dan je denkt (/ dan jijzelf; behalve als ze je 13,5 jaar jongere broertje zijn; Friso HOU OP MET GROTER WORDEN / ZIJN DAN IK 11!!!!1!11!!11111!!).

Martha (1.78 meter, HA!)

11:21 a.m.  
Anonymous Bauke zei...

Martha, ben jij 1,78 meter? Ik had je kleiner. Maar goed. Barry Atsma in de bios. Wat een belevenis. Als overtuigd hetero (Ot, echt waar) vind ik Barry één van de mooiste mannen die weleens op tv komt. Ik kom zelf ook weleens op tv - gemiddeld 1x in de 6,3 jaar - toch hoor ik niet bij deze groep, anders had ik mezelf natuurlijk wel gekozen.

Bauke (1,90 meter, bruin haar, bruine ogen, gespierd, sexy, narcistisch...)

11:56 a.m.  
Anonymous Nynke zei...

Ik vond je bij 'Schoolstrijd' ook erg seksie Bauke. Al is seksie niet echt een woord wat je bij je broer kunt gebruiken...'indrukwekkend' dan maar.
En ja, ik ben stiekem ook een beetje op Barry. Maar dat ging ik natuurlijk niet aan J. toegeven; ik moet geen popfoto-imago krijgen...

12:33 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Bauke, ben jij 1.90??? PHA! Ik kan op je kruin kijken!

12:38 p.m.  
Anonymous Maeb zei...

Dus: Martha groter dan 1.90. AAAHHH!!!!

1:16 p.m.  
Anonymous coert zei...

ik = martha. Lengtegewijs, eerste schatting, tenminste. Daarom ben ik graag in het buitenland.

2:01 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Maeb: Als ik heel eerlijk ben; ik kan dat als Bauke zit / van de trap loopt.

Coert: wat een geweldige ontdekking!!1!!1!11!1 Het is een geweldig mooie lengte waar ik heel erg tevreden over ben. Je moet alleen niet bij me in de buurt komen als ik op hakken loop (dat is ongeveer vanaf het moment dat ik op sta tot het moment dat ik me weer in mijn bed stort). En als ik slaap moet je ook niet in de buurt komen, trouwens. Dusss ...

wat slim van jou; dat buitenland...

3:25 p.m.  
Anonymous Sytse zei...

Bauke, je toemalige accent bij Schoolstrijd vond ik ook erg sexy hoor...:P

5:11 p.m.  
Anonymous coert zei...

Martha: Hint komt luid en duidelijk over, hoor. LUID en DUIDELIJK!!!Negen!!

Maar ja, ik was al in 't buitenland, dus de kans dat ik in de buurt kom...

6:38 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Ah, Coert, het was maar een grapje. Laten we een hyve oprichten voor mensen die 1.78 meter zijn en er dan samen in gaan en dan heel de tijd fluisteren en niemand anders erbij laten. Hihihihihi~11!!!!!

8:30 p.m.  
Anonymous coert zei...

Muhihihihihi!!!ONE!!

9:26 p.m.  
Anonymous Vincent zei...

Dank je voor je aardige woorden, jij! We worden graag in 1 adem genoemd met koffiezetapparaten.

Groet!

10:05 p.m.  
Anonymous Ot zei...

Ja Bauke, en dat toenmalige ultra hippe houthakkers shirt (en die Edwin broeken).....mmm(dan moet je wel hetero zijn, maar bij deze zal ik het dan ook nog even bevestigen)
Me love also Waldemar Torenstra......

die Edwin broeken schijnen weer terug te komen voor de dames....G*V*D

dag dag

10:43 p.m.  
Anonymous A. te A. zei...

Jeeeuhh!!!! Ik ben ook zeker 1.78! Mag ik dan ook bij die hyvesclub of is dat echt alleen voor jullie, Martha en Coert? Alleen eeuhm... soms zeggen mensen dat ik 1.80 ben. Maar die geloof ik niet. Ik stuur snel een foto van mij naast iets van 1.78m, ok?

PS Coert, ben je weer op de vlucht? Leef met je mee!!!!178!!!

11:58 p.m.  
Anonymous coert zei...

A. te A., hartelijk dank. Je wijze van jezelf aanduiden doet me vermoeden dat je zelf ook regelmatig even een paar maandjes op staatsvakantie bent geweest?

9:51 a.m.  
Anonymous Frank B zei...

Ik kende Barry nog niet, maar de foto lijkt erg op Cor Bakker.

11:48 a.m.  
Anonymous A. te A. zei...

God, ik wist niet dat je op kosten van de staat er even tussen uit was. Nu een speciaal verlof ofzo, in het kader van rehabilitatie? Ik ken dat wel een beetje ja... Dacht eigenlijk dat dat steeds minder gedaan werd. Maak er wat van!

12:06 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Ik schijn dus 1.76 te zijn, maar het bevalt me niks dat ik daardoor misschien niet bij jullie club mag. Dus: op hakken ben ik ook 1.78! Yeah!

12:31 p.m.  
Anonymous coert zei...

*Kijkt veelbetekenend naar Martha zonder uitleg te geven*

1:47 p.m.  
Anonymous A. te A. zei...

Heej Nynke,

Als we niet bij die 1.78meterhyvesclub mogen dan richten we gewoon zelf een hyve op!!!111!! Bv de wezijnwaarschijnlijkniet1.78meterlanghyve. Goed idee???
Dan richten we ook een echte ballotagecommissie op! Leuk!!178!!

2:47 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Ja dat wil ik ja! En dat we dan buttons laten drukken met: 'misschien ben ik wel 1.78 m. Maar misschien ook niet'
Dan valt er nog iets ta raden, zeg maar. Bovendien heb je met zo'n button iets om over te kletsen in de kroeg.
Ik wie alleen maar voordelen!!!!176!!!!

2:53 p.m.  
Anonymous Martha zei...

*kijkt met haar 'Coert, ze zijn zooo jaloers'-blik*

3:04 p.m.  
Anonymous Nienke zei...

en ik dan????????????????????? 1 m 59 en een half!

5:09 p.m.  
Anonymous coert zei...

Muhihihihi! Muhihihihi!!159!!

6:29 p.m.  
Anonymous Nienke zei...

en een half! en een half!

klein maar fijn!

is 't koud daarboven!

mijn gebrek aan lengte schijnt driemaal sterker door in mijn schoonheid!! (die heb ik zelf bedacht, goed he!)

10:56 p.m.  
Anonymous A. te A. zei...

*geniet van de expliciet niet jaloerse blik van Martha waar alleen maar jaloezie vanaf straalt omdat wij een hyve hebben met buttons!!!!176!!!180!!! Nynke+Buttons= Hoera!!!!*

Nienke, we houden nog steeds van je. Jij kan er immers ook niks aan doen dat je maar 159,5m bent. Dat is al moeilijk genoeg, eigenlijk een soort handicap. Je kan immers nooit goed kijken wie er voor degene voor je loopt, nooit iets uit het bovenste keukenkastje pakken, iedereen kijkt altijd op je neer en je wordt nooit serieus genomen daar beneden. Rot voor je!
Sterker nog, je wordt enorm gewaardeerd op een site als deze, waar je lengte niet te zien is. Echt, leuke originele inbreng enzo. Zeg je één keer dat je rotte klein bent, word je gelijk als circusact neergezet. Ik weet het, je ziet het er niet aan af maar ze kan gewoon normaal denken hoor Coert!! Ik vind dat je je goed staande houdt in deze harde en grote maatschappij! Het doet me dus ook zeer dat bepaalde mensen daar gewoon lol om hebben.

10:08 a.m.  
Anonymous coert zei...

Heb ik het weer gedaan! Je kunt ook aan je ouders vragen waarom ze voor zulk een onverkwikkelijke verdeling van genetische eigenschappen hebben gekozen?

2:31 p.m.  
Anonymous barry zei...

sorry dat ik in de bioscoop de mythe aan flarden heb geschoten...en ik ben 1.87 meter. grrrrr barry a. En nu je het zegt, ik lijk inderdaad op Cor Bakker...

1:20 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage