16 april 2006

Het bewijs dat het heeft plaatsgevonden

V.l.n.r.: Martha, Maeb en Nynke

15 reacties:

Anonymous Martha zei...

My Gawwwwd, we so hot!

Ik mis alleen A. te U. met passie!

Martha

7:36 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Ik ook! Ik ook!

7:37 p.m.  
Anonymous Nienke zei...

martha en nynke wat zijn ze leuk he

7:56 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Heel leuk

8:08 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Nienke,

Als je terug bent moet je ook komen, echt!! Vermaak je je een beetje daar met de paasdagen?

M

8:09 p.m.  
Anonymous Maeb zei...

A. te A. blijft zo wel een mysterie. Dat heeft ook wel wat.

Of: ligt er iets goed scheef tussen de broers Maeb en A.???? Dat Maeb snel even een foto maakt als A. bier halen is???

Geruchten doen het altijd goed.

9:14 p.m.  
Anonymous A. te A. zei...

Tja beetje jammer... Het ging ongeveer zo:

Maeb: He A. ga ff een biertje halen!? Martha en Nynke lusten er ook nog wel één!

A. te A.: Ok! Wacht maar ff. Martha en Nynke? Ook wat drinken?

Martha en Nynke: Jaaaa graag! (gesynchroniseerd)

A. te A.: tomtiedom (loopt naar bar)


!!!!!1!!!!!!FLITS!!!!!!!111!!!!!!!FLITS!!!!!!!!!!!

Marhtha, Nynke en Maeb: Hahahahahahaa! Dat is een leuke!!!!!11!!!1!!!!!!

A. te A.: huh?????

9:52 p.m.  
Anonymous A. te A. zei...

Maar wel een leuke foto! Ik photoshop mezelf er wel bij!!!111!!!!!

9:56 p.m.  
Anonymous coert zei...

Het is een hoax1!!111!!!

11:19 p.m.  
Anonymous Arnoud zei...

Knap dat jullie zo in de camera lachen, terwijl er nota bene een UFO landt achter jullie.

11:23 p.m.  
Anonymous Nienke zei...

martha, nynke, ik had mezelf al uitgenodigd hoor. en ik vermaak me prima hier, niet erg paserig want ben gister maar gaan feesten. Wha dus leuk genoeg in ieder geval!:D

en schrikbarend hoeveel onbekende nieuwe kanten je van je broers ontdekt als je weg bent. nu blijken ze ineens een onderlinge strijd te hebben. hoop maar niet dat t door mij komt omdat ik weg ben en ze niet zonder mij kunnen en nu het evenwicht in hun leven weg is. zou toch sneu zijn.

11:34 p.m.  
Anonymous Maeb6 zei...

He A. te A. wie haalt hier voor 13 euro tonijnsteaks van MIJN geld?? Nou??

11:47 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

De volgende keer maken we gewoon een fotosessie met jou, A.!

11:55 a.m.  
Anonymous A. te A. zei...

Tja Maeb, ik ben blut maar heb wel lekker gegeten Mwahahahahhahaha!!!1!!!

En die fotosessie lijkt me leuk!! Ik neem mijn verkleedkoffer mee, ok? Misschien wil Coert er dan ook wel op?

9:42 a.m.  
Anonymous coert zei...

"Wil wel" legt bloemen op het graf van "kan niet". Om maar eens een populair gezegswijze te parafraseren. :(

1:56 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage