16 april 2006

Het patat etende jongetje is de maker van mijn prachtige lay-out.


Ik heb nu weer een weblog waar ik moeiteloos de lente mee in kan.
Mooi zomerse foto hè? Dit was op de Gauwster Feesten, bij ons in de buurt. Nu ga ik daar alleen nog 's avonds heen, naar het feest met de Top 100-band (op mijn zestiende heb ik daar zelfs voor het eerst gezoend met mijn eerste vriendje, waarna ik veel te laat thuiskwam, en enorme ruzie met mijn ouders heb gekregen. Maar hé, ik had wel mooi met Jan Jelte gezoend!). Vroeger was dat alleen interessant vanwege het springkussen en de patatjes. En het spelletjescircuit voor de basisschoolkinderen.
Als ik dit soort foto's zie wil ik zó graag dat het weer zomer wordt!

1 reacties:

Anonymous Jelte zei...

Haha... toen al zo zelfstandig he, die Nynke!;-)

6:29 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage