08 april 2006

Ik ben gewoon té betrokken bij 'Wie is de Mol'.

Toen ik vanochtend onder de douche stond zag ik ineens een mobiele telefoon op het muurtje van de douche liggen. "Een bericht van de Mol", dacht mijn vermolde brein meteen. Ik bedacht me dat als ik gebeld zou worden er een stem aan de andere kant van de lijn zou zeggen: "ga in je nakie op het balkon staan en wacht op een aanwijzing". En dat er dan een vliegtuig met zo'n spandoek er achter langs zou komen vliegen met daarop iets als '1+1=3'. En dat ik daar dan de hele dag over na zou moeten denken. Ik heb toen onder de douche bedacht ik daar dus mooi niet aan mee ga doen, en niet zou opnemen als ze zouden bellen. Man, in je nakie op het balkon levert alleen maar blaasontsteking op, en bovendien heb ik wel wat beters te doen vandaag.
En de mobiele telefoon is natuurlijk gewoon van een huisgenoot. Ik overdrijf ook altijd zo.

3 reacties:

Anonymous sanne zei...

Hee! Viva zoekt columniste! http://www.viva.nl/meepraten/_ead doen!

3:54 a.m.  
Anonymous Nienke zei...

(oh sorry, naam vergeten in te vullen, dat was je naamgenote die dat zei)

8:03 p.m.  
Anonymous Leon zei...

Don't worry. Je bent niet de enige.
Na de aflevering van vanavond (28/4/06) denk ik niet anders meer. Dé drie personen die volgens mij de Mol kunnen zijn, zitten in de finale. Ik ga voor Milouska, maar heb sterke bedenkingen bij Roderick. Ik hoop dat Frédérique wint. Niet uit sentimentele redenen, maar ze speelt het spel gewoon goed. Het was vanavond weer erg spannend. Ik kan echt niet wachten tot volgende week. Als die uitzending om wat voor reden dan ook niet door gaat, of ze bewaren de ontknoping tot de uitzending waarin de streken van de Mol bekend worden gemaakt (denk aan de serie met George), dan wordt ik gek.
Nog een weekje geduld... veel succes.

10:55 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage