21 april 2006

Ik praat vaak voor mijn beurt, of over andermans beurt

Ik schreef een paar weken geleden over het liefdesleven van mijn huisgenootje [hier na te lezen]. De reacties waren niet van de lucht. Blijkbaar spreken de onderwerpen 'sanitair' en 'erotiek' enorm tot de verbeelding. Een van de reacties kwam van R., de wederhelft van mijn huisgenote E.... Hij vertelde dat mijn hele verhaal niet klopte omdat het onmogelijk is sex te hebben in onze douche. Daarvoor had ik al hernieuwd respect voor E. en R. omdat Emily en ik de boel eens hadden geïnspecteerd en er ook achter waren gekomen dat sex hebben in onze douche gelijk staat aan sex in een wiebelende trapeze, gesitueerd in de nok van een bomvolle circustent. R. attendeerde mij ook nog op het bestaan van de hete buis in de hoek van de douche en het regelmatig uitvallen van het warme water.
Conclusie: sex in de douche kan het niet geweest zijn. Al zei Rik, mijn andere huisgenoot, gisteren met een geheimzinnig lachje dat het heus wel kon. Hierbij maakte ik ongewild een visualisatie en heb ik vervolgens de hele avond mijn ogen moeten reinigen met glorix vanwege de 'ieuwgetsiegetsie!'- reactie.
Welgemeende excuses aan het adres van E. en R. zijn dus wel op zijn plaats. Bij deze. Ik zal jullie voortaan niet meer een creatiever sexleven toeschrijven dan jullie daadwerkelijk hebben.

7 reacties:

Anonymous coert zei...

Erectieficatie.

1:55 p.m.  
Anonymous A. te A. zei...

Eeuuhmmm... Hoe weet R. zo zeker dat het onmogelijk is om sex te hebben in jullie douche?? Was het krijsen en kreunen misschien vanwege de pijn, toen ze tijdens een verwoede poging tot 'sex op onmogelijke plaatsen' omvielen in de douche en tegen de te hete buis aanstootte? Anders weet ik het ook niet!?

2:19 p.m.  
Anonymous Johan zei...

Heb je voor niets je deur onder zitten te niezen...

Is dit trouwens weer een verwoede poging om met populaire zoektermen de bezoekersaantalen van je site te verhogen?

3:55 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Nee....maar nu je het zegt...
Trouwens Johan: De Klimgeiten gaan in de eerste week van mei de Mont Ventoux beklimmen! En Ot (schoonzusje) en ik gaan mee!

4:07 p.m.  
Anonymous Botte zei...

Seks is natuurlijk met ks.

7:54 p.m.  
Anonymous Arnoud zei...

Ik had een hele flauwe reactie in gedachten na dit stukje. Maar nu durf ik niet meer.

11:48 p.m.  
Anonymous Robin zei...

A. te A: Zeker weten doe ik het niet, voor mij is het in ieder geval onmogelijk, of op zijn minst onwenselijk. Of dat nu door mijn gebrek aan elasticiteit, gebrek aan creativiteit, gebrek aan massochistische neigingen of mijn overvloed aan pragmatisme, door sommigen misschien wel terechter als luiheid aangemerkt; ik heb geen idee. Hoe dan ook, bedankt voor het realistischer publiekelijk bekend maken van ons ultiem saaie seksleven. Het schreeuwen van de daken wilde de boodschap namelijk nog niet ver genoeg brengen, maar dat krijg je als je zo afgelegen woont.

1:49 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage