12 april 2006

Mijn huisgenote E. sext luidruchtig met haar vriendje onder de douche en het bevalt me niks.

Het was het een beetje een saaie dag. Ik ben ineens verkouden geworden, en dat bevalt me heel niet! Eén voordeel: als ik moet niezen loop ik gauw naar mijn vetplanten in de vensterbank. Niezen plùs planten bewateren in een vloeiende beweging! Als de Libelle nog altijd de rubriek 'Libelle Weet't' zou hebben zou ik de tip opsturen en dan zo'n theelepeltje van ze krijgen. Denk ik.
Verder heb ik vandaag voor het eerst de jongen gezien die hier in huis als onderhuurder in Pieter's kamer is komen wonen. Hij heet Adam en komt uit Israël. Hij had ook zo'n waar-ik-ben-opgegroeid-is-het-altijd-mooi-weer-hoofd. En hij was heel aardig. Ik hoop alleen dat hij niet luidruchtig onder de douche gaat staan neuken, want dat doet het meisje dat in onderhuur in Sara's kamer zit wèl, en mèèèèn! Als iemand door twee dichte deuren verstaanbaar kan gillen is dat blijkbaar a) goede sex en b) rete-irritant voor ongewenste toehoorders. Zoals ik dus. En Martha, die bij mij aan het theedrinken was toen zij door mijn Ella Fitzgerald CD heenkreunde. Het lef! En Em hoort haar ook altijd op haar kamer sexen, dus we zullen allemaal blij zijn als dat konijn weer optieft.
*Niest in de richting van de deur van E., als vergeldingsactie*

21 reacties:

Anonymous Frank zei...

Wat kan huisgenote E. ons nou schelen? Vieze roddels over huisgenote M., die willen we horen!

2:22 a.m.  
Anonymous Reinier zei...

Tegengeluiden maken, helpt.

8:28 a.m.  
Anonymous Johan zei...

Je niest als vergeldingsactie? Dat valt me wel een beetje van je tegen, ik had je creatiever verwacht, waarbij ik aan wil sluiten op de reactie van Reinier.

1:08 p.m.  
Anonymous coert zei...

Luidruchtige sex hebben in gehoorbereik van mensen die Single zijn, is even lomp als een compleet banket verorberen in het zicht van iemand die honger lijdt.

1:40 p.m.  
Anonymous A. te A. zei...

1) kreunen van E. opnemen.
2) versterkt afspelen als ze over de gang loopt.
3) Nynke zegt ondertussen nonchalant, met de armen over elkaar, tegen E.: "dusss...."

2:04 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Ik denk dat het ook wel heeft geholpen dat Markje op de gang tegen mij gilde: "Weet je wàt pas irritant is! Luidruchtige sex onder de douche!"

En @ Coert:
Ik gun haar haar escapades, net zoals zij mij mijn rendez-voutjes gunt. Dus daar ligt het em niet aan hoor. :)

2:13 p.m.  
Anonymous sanne zei...

Ik ken die jongen! Hij kan heel goed wicky de viking liedjes zingen, heel hard ook, misschien was hij aan het oefenen.

Zij doen trouwens de hele dag aan voorspel, maar echt, dus ja, dan vliegen de vonken er van af he, als het dan eindelijk mag.

3:00 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Frank,

Die krijg je mooi niet te horen want hierover hebben Nynke en ik een pact gesloten met clausules.

2:55 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Een pact met heel veel kleine lettertjes waarn te lezen staat dat de guillotine op mij wacht als ik vertel over Martha haar escapades. Mocht ze die hebben, natuurlijk. Escapades.

4:48 p.m.  
Anonymous Martha zei...

En hóe!

En omgekeerd; over mijn lippen komt geen woord aangaande Nynkes sexcapades. Geen!

6:00 p.m.  
Anonymous Arnoud zei...

Over Martha´s lippen komt geen woord aangaande Nynkes sexcapades. Mocht ze die hebben, natuurlijk. Lippen.

6:22 p.m.  
Anonymous Marten zei...

JE NIEUWE DESIGN IS PRACHTIG OMG OMG OMG

8:45 p.m.  
Anonymous kelta zei...

Wauwwwww! Wat ziet het er mooi uit hier!

9:57 p.m.  
Anonymous Jelte zei...

Hulde;-)

10:55 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

Wie is hier zo creatief geweest? Nynke zelf? Het lijkt me sterk. Echter, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en Martha blijkt toch lippen te hebben. Dus...

9:58 a.m.  
Anonymous coert zei...

Als competente vent (layoutsgewijs) kan ik alleen maar bevestigen dat dit een zeer mooi design geworden is.

10:04 a.m.  
Anonymous Bob zei...

Lekkere frisse lente-lay, met je favo oorbellen!

(het is gelukkig net niet geel genoeg dat mensen denken dat het een paas-lay is)

1:50 p.m.  
Anonymous A. te A. zei...

pieuwffff.... mooi geworden zeg!
Gisteren was leuk!! Ik hallucineer nu de hele dag beelden van jullie!!11!!!!! jeuh!1!!! *ziet Martha en Nynke voor het raam staan en zwaait*

Kijk nog even naar Martha met haar gewonnen prijs!
http://www.flickr.com/photos/29369960@N00/128837323/

3:04 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Ahahaaaaa!!

Wat een heerlijke foto!!!1!!!!!111!!!

M

11:59 a.m.  
Anonymous je huisgenoot zei...

vond het al zo vies ruiken in de douche ... thanx voor de visualisatie die ik er nu bij heb... NOT!

1:48 p.m.  
Anonymous Robin zei...

Ik zou bij deze mij en E. graag willen vrijpleiten van de hoofdbeschuldiging; sex hebben onder jullie douche.

Als kenners van de ruimten in het huis snap ik niet hoe tot nog toe dit bericht überhaupt van kritiek gespeend is gebleven. Sex hebben in die douche is net zoiets als gymnastieken in een pashokje; fysiek onmogelijk. Ik heb geen rolmaat bij de hand gehad, maar veel groter dan een hele vierkante meter kan hij niet zijn. Daarnaast valt het warme water soms weg en heb je een te gruwelijk hete buis in de hoek zitten. Wellicht dat we van spanning gilden om met alle beperkingen van deze douche om te gaan (toegegeven, met zijn tweeën in zo'n ding is vragen om problemen), maar seks hebben we daar niet gehad, dat lijkt me ook godsonmogelijk. Dus geen zorgen, als er geschreeuw uit de douche kwam was dat geen luidruchtige seks en als er geen geluid uitkomt is het ook geen geruisloze seks.

En Sanne, bedankt voor het compliment, volgend jaar wil ik meedoen aan Idols met mijn eigen Wicky interpretatie. Als het toevallig op hetzelfde gekreun lijkt wat uit de douche leek te komen dan weten we ook weer wat dat nou eigenlijk was.

7:52 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage