10 april 2006

Myrna Goossen bij 'Dancing with the Stars' is als een geglazuurde drol temidden van een doos negerzoenen.

Maar oh. Make it stop. Ze had zelfs een nep-paardenstaart van, ik neem aan, paardenhaar. En een kort rokje. Niet doen Myrna!
Naschrift: Ze heeft een cunting Pino-staart op haar kont geplakt! En haar danspartner sloeg haar op haar kont. Néééé! En als zij met haar heupen schudt lijkt ze op een vrouw van middelbare leeftijd die het zwembad van Center Parcs Kempervennen betreedt en ondertussen denkt: "Hé jakkie. Ik heb het best een beetje koud. En als ik loop voel ik mijn zwembandjes zo. Zal ik weer teruggaan naar het huisje? Nee, nu even doorbijten. Huuuh, wat is het koud zeg!"

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage