16 april 2006

Penis_enlarger

(De titel zegt niks over het stukje hoor, maar ik zag dat toen ik een logje maakte met daarin de woorden 'luidruchtige sex' en 'neuken', mijn bezoekersaantallen een ongekend hoogtepunt bereikten, waar maar weer mee bewezen is dat de hoogtepunten van huisgenote E. mij ook nog iets positiefs hebben opgeleverd. Met 'penis_enlarger' probeer ik wederom smoezelige, veertigjarige truckers naar mijn site te lokken. Ik ben benieuwd!)

Wisten jullie al dat Martha en ik afgelopen vrijdag met Maeb en A. in de kroeg hebben gezeten? En het was zó leuk! En we hebben lekker bitterballen (lees: gezoute pinda's) gegeten. Ze zijn in het echt ook hele leuke mannen, gelukkig maar.
Gisteren ben ik naar een concert van mijn moeder's koor geweest, waar mijn broertje bij moest drummen. Het was echt heel mooi! Het is dat het over het lijden van Christus ging, anders had ik gezegd dat ik echt een leuke avond had gehad. Ik hoorde die avond van Klaas dat hij wel eens onder schuilnamen reageert op mijn log...ik ga er nu vanuit dat hij de 'Anja' is die beweerde ooit een Bas Westerweel-fanclub gehad te hebben. En dat hij ook de 'Kelly' was die ook naar het Kanye West-concert was geweest en Kanye ook "een vet lekker ding vond". En hij is 'Jarno'. Denk ik.
Ik zal hem hier maandag, op Aaipop (het retegezellige festival waarvoor ik ieder jaar met graagte terug naar Friesland kom), wel even over aan de tand voelen.

3 reacties:

Anonymous willemijn zei...

even die hatelijke nul wegwerken.

8:57 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Dank u!

4:58 p.m.  
Anonymous sanne zei...

bent u in Utrecht?

4:45 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage