14 mei 2006

De eerste 'Boer zoekt Vrouw' irritaties hebben zich al aangediend hoor!

Boer zoekt vrouw is weer begonnen, en ik vind dat leuk. Ik ga weer kijken, elke week. Ik leef weer mee hoor! Maar GRAIST ALAIF! Er waren in de tweede aflevering al twee dingen die mij lieten gillen van ohmygodhouddaarmeeopzegikje! Houddaarmeeop!

1. Eén van de boeren herhaalde steeds de vragen die Yvon hem stelde. Alsof het 'Doven en slechthorenden zoeken vrouwen' was. Of 'Slechthorende fruitteler zoekt dito dove vrouw.'
"Maar wat zoek jij dan in een vrouw?"
"Tsja, wat zoek ik in een vrouw?"
"Hoe zou jij jezelf omschrijven?"
"Tsja, hoe zou ik mezelf omschrijven?"
Oh ga weg. Hou op. Hou op, en blijf alleen zodat je de hele tijd je eigen vragen mag gaan beantwoorden.
2. Een andere boer wilde graag een ondeugende vriendin. Ondeugend. Wat verstaat hij daaronder? Een vrouw die niet naar bed wil als het bedtijd is? Een vrouw die je met een pvc-buis en met rode besjes van je Massey Ferguson-tractor afschiet? Een vrouw die de koeien heeft verstopt als jij ze 's ochtends wilt gaan melken?
Ik hoop dat iemand dat echt gaat doen bij hem, en dat hij dan lacht als een boer met kiespijn.

Verder was ik vandaag op de boerderij van mijn lief en zag een jersey-kalfje dat zich had vermomd als hertje. Maar echt.
(Uit de laatste alinea kan men geheime informatie halen over het beroep van mijn lief. Verder zeg ik niks.)

16 reacties:

Anonymous willemijn zei...

mag ik een suggestie doen voor irritatie 3: yvon jaspers?
verder sluit ik me volledig aan bij het bovenstaande en zal ik ook geen aflevering missen!

11:34 p.m.  
Anonymous Grietje zei...

Thenks voor de foto! Echt THENKS! Waaaaaauw....hrmmhrrrhmm

11:05 a.m.  
Anonymous hayo zei...

Nog erger: Ik zoek een betrouwbare vrouw. Een die lief is. De deur stond al open...

11:20 a.m.  
Anonymous botte zei...

Jersey's zijn schattig, MF is stom
;-)

7:16 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

Leuk programma. Heb vorig jaar niet gekeken, maar het is me niet eens echt tegen gevallen. Je moet gewoon een beetje om de tekst heen kijken en genieten van de prachtige landerijen en feeeeeeeerieke (huh?) panorama's.

Vooralsnog ga ik voor die boer in de Dordogne en ben ik erg tegen de tuinder uit Geldermalsen.

9:23 p.m.  
Anonymous Martha zei...

He Bauke!

Wat een mooie woorden schreef jij daar ' tegen de tuinder'. Woah! Ik doe mee met je kommitee!!

10:15 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Die tuinder is ieuwwwww! Ja echt! Ik ben ook erg voor de 25-jarige knul. Ook al is het een brabo.

10:49 p.m.  
Anonymous willemijn zei...

heb je han lips in het parool vandaag gelezen? hou hem in de gaten... plagiaat!

graag ook nog even aandacht voor pros, een mooi mens. hij heeft ingevuld bij toekomstdroom: "Ook zou ik een eerlijke oplossing wensen in de ruilverkaveling Marshoek Hoonhorst."

1:39 a.m.  
Anonymous Nynke zei...

Hmm...wat schreef hij dan? En Pros is toch die ene die lijkt op Lurch van de Adams Family?
Maar Willemijn, op welke boer ga jij schrijven? ;)

10:57 a.m.  
Anonymous Bauke zei...

Botte, op welke boer ga jij schrijven?

7:23 p.m.  
Anonymous willemijn zei...

haha...ik dacht meer aan de elephant man, maar lurch is inderdaad ook een goeie.

ik heb al geschreven nynke. en wel op gerrit, een grote geile friese boer met easyrider-potentie (mooiste jeugdherinnering: "de brommertijd") en romantische inborst (mooiste plek op de boerderij: "de hooizolder"). ik verwacht hier veel van!

10:35 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Ik heb Han Lips gelezen! Treffende gelijkenissen inderdaad...
En Willemijn, wat krijgen we nou?!? Ik heb ook op Gerrit geschreven!!! Moeten we maar gaan bitchfighten om zijn hart te winnen...(Trouwens, dat hooizolderverhaal was ook mijn grootste turn-on)

10:56 p.m.  
Anonymous Alex zei...

Hoi Nynke en de rest van de club,

Ik heb deze log vorige week ontdekt, en ben verslaafd geraakt. Heb de berichtjes al zo ongeveer teruggelezen tot begin januari. Huisgenoten kijken soms verstoord op als ik zit te hinniken van de lach om een bepaalde passage. Ga zo door; ik word hier heel vrolijk van.

Maar om bij Boer zoekt vrouw te blijven..

Jochem. Ik ga absoluut voor Jochem! (de biologische boer uit het noorden). Nou ik dit zo zit te schrijven bedenk ik me ineens... die bedoelen jullie toch niet met 'de tuinder' waar we tegen moeten zijn?! ;-O

10:32 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Hallo Alex! Bedankt voor het compliment :) Hoe heb je me gevonden dan?
Maar neeeeeeeee! Die Jochum is leuk! Die tuinder uit Geldermalsen is dat kleine mannetje met dat brilletje en met die ouders die vertelden wat voor vrouw hun zoon nodig had ("een goede vrouw", of zoiets).

9:48 a.m.  
Anonymous Alex zei...

> Hoe heb je me gevonden dan?

Ja, hoe was dat ook al weer? Ik was op zoek naar méér over Wie is de mol? dan alleen het (avro)forum, en googelde dus op WIDM en weblog. Kwam toen bij de weblog van Reinier, waar ik jouw log bij de links tegenkwam..

Natuurlijk is die Jochem leuk; komt toch uit Friesland als ik me goed herinner?! (We zijn niet chauvinistisch toch? ;-D BTW ik ben een limbo, sinds 3 jaar woonachtig in het Brabantse, dus mijn roots met Friesland zijn (helaas) slechts alleen toeristische)

2:01 a.m.  
Anonymous nico zei...

Nynke

Ook al is het een BRABO ?????

6:25 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage