30 mei 2006

"En wat als ze je nou belt en zegt dat ze je terug wil?"

"Dan zeg ik wel ja", zei hij.

Nou, toen waren wij dus wel uitgeluld, om het zachtzinnig uit te drukken.
Want tweede viool, dat is niet helemaal mijn ding. Nooit geweest ook.
En bij jou speel ik dat wel, blijkbaar.

Dus neem ik mijn leven maar weer eens in eigen hand.
Want zonder verliefdheid wil ik ook geen vriendje.
En als het niet van twee kanten komt wil ik ook niet de hele tijd jouw kant op komen.

*Gooit hoofd in nek en lacht schamper, maar moet ondertussen ook wel een beetje huilen*

Dag, en tot ooit weer ziens. Maar nu niet. Zoek maar iemand anders voor je tweede viool.

15 reacties:

Anonymous Albert zei...

Hufter.

11:44 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

Wat een vieze vent. Beetje met mijn zus rotzooien en ondertussen gewoon een ander er bij denken. Smerig mannetje.

H.C., als je dit leest:

HUFTER!

12:05 a.m.  
Anonymous willemijn zei...

kan iemand haar stem nadoen en hem bellen om te zeggen dat ze hem terugwil?
en dat ze op de dam op hem staat te wachten?
en dat we ons daar dan allemaal verstoppen en ineens tevoorschijn springen en heel hard: "hufter!" roepen?

12:18 a.m.  
Anonymous willemijn zei...

p.s. zoiets zou boer gerrit nooooooooit doen!

12:20 a.m.  
Anonymous Nynke zei...

De broertjes sluiten zich aan bij 'Team de Jong'(nu nog een stel kekke shirts, et voilà!)

10:31 a.m.  
Anonymous A. te A. zei...

Mail z'n adres maar f. Maeb en ik willen best wel langs gaan om uit te leggen dat dit zo niet kan. *denkt na waar hij pek en veren kan kopen en hoe de koeien zo gek gemaakt kunnen worden dat ze weken zure melk geven*

10:40 a.m.  
Anonymous Sytse zei...

Ja, ik had je al gebeld hè ;-)! Shirtjes bestellen dan maar?

12:57 p.m.  
Anonymous Marten zei...

Wat een kutlul.

1:27 p.m.  
Anonymous coert zei...

I vinnet heel sielug en stom, echt, maar ik ben altijd voor de underdog. *Doet shirt 'team hufter' aan en beschermt gezicht met armen alvast*

1:51 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

*Is te moe en te verdrietig om zich überhaupt druk te maken over de mening van ene Coert*

3:40 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

Team hufter. Klinkt goed.

Wordt ons thuisstadion dan ook Hufter's Playground?
En hoe gaat onze voorzitter heten? Hugh Hufter?
Wie denkt er na over de merchandise? Albert, kan ik dat aan jou overlaten, of was Sytse al bezig met de shirtjes?
Uiteraard moeten er ook GoGoAction Hufters komen. Met G.I. Joe-achtige poppetjes en cheerleaders.

Leuk.
Ellek nadeel heb sun voordeel.
(hoewel het voordeel helemaal niet opweegt tegen het nadeel...)

8:47 p.m.  
Anonymous Ot zei...

Dr. Phil zou ook zeggen:

HUFTER!

9:39 p.m.  
Anonymous Marije zei...

*grpmfff*
geluid van marije die nynke een beetje van het bogerman kent ( ik 3, jij 5, zoiets ) en die zich nu even heel druk maakt over het hierboven genoemde manspersoon
*grmpfff*

Hier is een uglycry a la oprah zeker op zijn plaats.

HUFTER!

mocht het een schrale troost zijn :
*heeft vanavond gekicktboxt met het uitroepen van kreten als : deze is voor nynke! en deze voor marten! en deze krijg je van Shirley Bassey!* LUL!

9:53 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Ik vind hem heel erg zzzielig.

11:05 a.m.  
Anonymous Bob zei...

Tssk, wat een enorreme lutser!

6:36 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage