18 mei 2006

Even in de bres springen! *Neemt aanloop*

Maeb schrijft op zijn weblog dat hij Jan Jaap van der Wal stom vindt.
*Ploink*
Hoorde u dat? Dat was de gevoelige snaar die Maeb bij mij raakte.
Want Jan Jaap en ik zijn namelijk "tak"
*Doet gebaartje het gebaartje na dat Jim de Groot vorig jaar in 'Wie is de Mol' maakte toen hij zijn vriendschap met Lotti Hellingman wilde visualiseren*
Ik mocht hem twee keer interviewen, één keer voor het inmiddels terziele Cultonline.nl (zie foto). Toen was hij al superbeleefd en aardig.
Een jaar later mocht ik hem interviewen voor Under Fjoer, het programma van Omrop Fryslân waar ik aan meewerkte.
Ik dacht: "Die kent mij vast niet meer"
Hij kwam de studio binnen en gaf me een hand.
"Ik ben Nynke", stamelde ik professioneel.
"Ja, Nynke van Cultonline toch? Hoe is het daar nou? Werk je nog voor hen? Dat vond ik toen echt een leuk interview!"
Ik voelde mezelf van verbazing gracieus tegen de vlakte gaan, maar gelukkig kon ik blijven staan.
Jan Jaap kende me nog.
Het zou best kunnen dat de productie van tevoren al verteld had dat ik hem al eerder geïnterviewd had, maar dat vergeet ik graag.
Het gesprek voor Omrop Fryslân was ook heel leuk, en later kregen wij nog vrijkaartjes voor zijn show, omdat hij ons ook heel leuk had gevonden.
Sinds die ontmoeting ben ik op Jan Jaap.
"Verkikkerd" is misschien wel het goede woord.
Dus als Maeb iets naars over Jan Jaap van der Wal zegt dan ráákt me dat.
Want wij zijn immers "tak".

(Bij de foto: geheel rechts staat uw logster, toen zij nog geloofde dat een verticale streep haar niet dik maakte.)

14 reacties:

Anonymous Johan zei...

Jan Jaap rules!

2:51 p.m.  
Anonymous Maeb zei...

Maar hij zei echt stomme dingen in het Volkskrant Magazine. En ik vond zijn eerste theatershow bij vlagen ook heel stom. Dus: twee keer stom. Daar kan ik niet veel positiefs van maken.

3:11 p.m.  
Anonymous coert zei...

O_o Maeb, "Dit was het nieuws" dan?

9:21 p.m.  
Anonymous Maeb zei...

Kan iemand het met me eens zijn? Please, het voelt zo alleenig.

10:08 p.m.  
Anonymous Arnoud zei...

Als je je allennig voelt, zet dan de plaat van Daniel Lohues op, maar blijf af van Jan-Jaap!

12:51 a.m.  
Anonymous Alex zei...

Het risico door Martha met Vincent vergeleken te worden en een 'betweter' te zijn, neem ik dan maar, maar het is toch echt verkikkerd (kofschip en zo)

Tjaaa.. ik ben dan ook een juf-in-wording*, en nu al last van beroepsdeformatie: zeer gevoelig voor spelfouten.

En Jan Jaap? Soms heeft ie het wel, soms heeft ie het niet (Maar ik heb hem dan ook niet geinterviewd!)

*PABO 3e jrs. En even om alle verwarring te voorkomen: yez I'm a girl, kweet dat Alex niet alledaags is maar toch!

2:17 a.m.  
Anonymous Alex zei...

Niet dat het een belediging is met Vincent vergeleken te worden, begrijp me goed. Ik zeg het maar even voordat daar misverstanden over ontstaan!

2:19 a.m.  
Anonymous Maeb zei...

Beste Alex, als je over fokschepen begint dan denkt iedereen dat je stom bent dus om dat te voorkomen moet je gewoon niet over fokschepen beginnen.

Maar het gaat hier over JJvdW. Een doorslaggevend argument: hij is gesignaleerd in het shirt van de verkeerde voetbalclub. Goed, als je niets van voetballen moet hebben of je bent niet voor Vitesse dan zal dit je niet over de streep trekken, maar toch, zie het voor je!!!!!@

9:05 a.m.  
Anonymous Arnoud zei...

Verrek. Verkikkeren is een werkwoord.

9:05 a.m.  
Anonymous A. te A. zei...

JJvdW is niet leuk... Sorry Nynke, ik denk dat hij zo van jou onder de indruk was dat hij een spaarzaam moment van 'enorm aardig en leuk zijn' heeft ingezet. Ik zou daar echt dubbel trots op zijn!!!!1!!

9:32 a.m.  
Anonymous Maeb zei...

Precies, tegen jou is hij wel leuk omdat jij zo leuk bent.

Een andere mogelijkheid is dat A. te A. en ik leuk doen omdat jij zo leuk bent maar dat we in feite stom zijn omdat JJvdW, die wij stom vinden, leuk is.

11:15 a.m.  
Anonymous Martha zei...

Ik stel mezelf neutraal op inzake JJvdW.

Maar ik heb wel zojuist een koekje op de post gedaan richting Maeb want ik wil niet dat hij zich alleen voelt.

M

3:09 p.m.  
Anonymous Alex zei...

Maeb, daar kan ik maar een ding op zeggen: "SCHAAP!"

11:43 p.m.  
Anonymous Albert zei...

A. te A. is geen Albert te Amsterdam. JJ is bijna net zo cool als Ton Ojers (tonojers.hyves.nl)

1:47 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage