21 mei 2006

Gisteren, in de trein van Sneek naar Leeuwarden, half acht 's avonds plaatselijke tijd.

Het treinstel is leeg, op een gabberstelletje na.
Een authentiek gabberstelletje, met Nike Air Max en opgeschoren haar.
Op zijn jas staat 'Hellraiser'.
Zij legt haar voeten op de bank tegenover haar.
Ze kijkt verveeld naar buiten, en leek niet door te hebben dat haar vriendje in haar oor zit te hijgen.
Van begeerte, neem ik aan.
Ter hoogte van Bozum spreek ik even snel Sanne haar voicemail in.
Snel, want ik houd niet van bellen in de trein, of van mensen die bellen in de trein.
Het meisje kijkt, nog immer verveeld, mijn kant op.
Zodra ik heb opghangen buigt de jongen zich over het meisje heen.
Helaas heb ik van die paardenogen (waardoor ik heel goed uit mijn ooghoeken kan kijken), want zonder dat ik het wil zie ik de jongen zijn tong in de mond van het meisje proppen.
Zij zoent, natuurlijk verveeld, terug.
Ik zeg nou wel 'zoenen' maar eigenlijk bedoel ik 'bekken', 'tongen', 'huichje tikken', 'amandel pellen'.
Het vond het, werkelijk waar, onsmakelijk, en ik ben niet eens het preutse tiep.
Een beetje zoenen, ok, maar daarbij hoef je niet meteen haar hele gezicht desinfectief schoon te likken.
Helemaal niet als er een keurig ogend meisje in je blikveld zit.
Je mag me best straffen voor het bellen in de trein, maar doe dat dan door een broodkorst naar mijn hoofd te gooien. Of me gewoon uit te maken voor 'vuile kuthoer' ofzo.
Dan hoef ik in ieder geval niet na afloop mijn netvlies te glorixen vanwege onsmakelijke lebberbeelden.

4 reacties:

Anonymous CasaSpider zei...

Ik wacht wel weer op de rectificatie.
Net als bij die huisgenoten die 'het' in de douche deden, haha... :-)

8:17 p.m.  
Anonymous Arnoud zei...

Wat moet je anders in de trein van Sneek naar Leeuwarden?

9:50 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Kanye West luisteren op je discman!!!!honderdelf!!!

11:52 p.m.  
Anonymous Maeb zei...

discman is dat met cd's?

3:59 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage