31 mei 2006

Laat ik ook eens iets verantwoords zeggen over de Arctic Monkeys

Ik heb die CD nu ook, omdat ik graag met mijn tijd mee ga, en we op vakantie in Frankrijk in de auto de Mont Ventoux opstuiterden met 'I bet that you look good on the dancefloor'. En dat beviel wel.
Slechts een twee drie* dingen wil ik over de CD zeggen:

1. Bij het liedje 'Dancing Shoes' raak ik compleet de controle over mijn heupen kwijt. Het lijkt dan een beetje alsof iemand met me een gloeiend hete pook in mijn zij staat te porren.
2. Na 11 liedjes achter elkaar begon ik zo zoetjesaan te denken: " Mensch! Zet die jongens cuntflappinghell eens aan de ritalin! Er is medicatie voor dit soort druktemakers!"
3. Als je kwaad bent, danwel verdrietig, danwel allebei (zoals ik) is het de ideale CD. Maar echt. Nadat Markje en ik er gisteren drie bakken koffie doorheen gejast hadden (en met Martha taartjes hadden gegeten, dit alles onder het mom: 'Dat kind kan wel wat TLC gebruiken', onder welk we ook caramelijs hebben gegeten en 'Vet Hard' hebben gekeken) stond ik in mijn kamer mee te drummen (virtueel dan he; met twee imaginaire drumstokjes lekker in het luchtledige slaan) met de pubertjes van de Arctic Monkeys. Dat voelde goed, menschen!

*Het lukt me nooit van die doorstreepdingetjes te maken! Kan iemand mij dat even uitleggen? Dank!
Het is inmiddels gelukt door de hulp van Marten (L), en ik denk dat ik zometeen maar even naar zijn nieuwe huis afreis om verse bosbessen tegen zijn hoofd te kunnen gooien, als dankbetuiging.

7 reacties:

Anonymous Reinier zei...

Als je blij bent, danwel hard aan het werk, danwel melagomaan, danwel alledrie (zoals ik) is het de ideale CD. Maar echt. Dus.

12:05 p.m.  
Anonymous Marten zei...

Strike! Bij mij is het met strike, dat doorstrepen. En dan met driehoekjes en slashes erbij.

En ik fucking haat de Arctic Monkeys.

Eind goed al goed.

1:29 p.m.  
Anonymous Reinier zei...

Shit, wat nu? Marten? Wat nu!!!!!11111!!!!///??/

En waar ik melagomaan zei bedoelde ik megalomaan, stop.

2:06 p.m.  
Anonymous Sytse zei...

Wol noflike muziek hjer... fan de Arctic Monkeys...! Ik mei d'r wol oer!

3:04 p.m.  
Anonymous Albert zei...

......prima plaat, maar ik blijf het een HUFTER vinden.

7:32 p.m.  
Anonymous Arnoud zei...

Geweldig. Maar echt, ik blijf me afvragen wat apen op de Noordpool moeten.

11:53 p.m.  
Anonymous FRQSTR=19163197x246627:1:10080|19163197|19163197|19163197|19163197 zei...

ARCTIC MONKEYS ARE THE BEST (L)
thankyou

2:52 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage