06 mei 2006

Poep, pennywafels en de Mont Ventoux

Dat zal de titel zijn van de memoires die ik zal schrijven over de afgelopen week. Die memoires komen er aan, morgen of volgende week. Bovendien krijg ik nog foto's van Ot, die ik natuurlijk op mijn Flickr zal zetten.Verder hebben we een indrukwekkend lijst variaties op de titel van het boek 'Knielen op een bed Violen' gemaakt, en 's avonds in bed leuke weetjes bedacht waarmee je de blits maakt op verjaardagsfeestjes. Maar dat alles later. Eerst moet ik een bult was wegwerken en mijn kamer opruimen. En bejaarden bewaken. En morgen is het Peerdepietengala! Dat zal ook wel weer smakelijke verhalen opleveren. Dus zwaaizwaai voor nu, u hoort nog van mij!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage