17 mei 2006

Radiostilte

Ik wil heus wel een stukje schrijven op mijn log hoor, want ik houd nu eenmaal niet van niet bijgehouden logs, en zal er dus ook alles aan doen om die van mij niet te verwaarlozen.
Maar ik weet niet zoveel om over te schrijven.
Ik kan vertellen dat ik gisteren bij Dirtzen [1] heb gegeten en van haar een armband als verjaardagscadeau heb gekregen (we hadden elkaar al een tijdje niet gezien, snapt u?) en dat ik 'De eeuw van mijn vader' van haar kreeg omdat zij mijn DaVinci Code had stukgelezen en em niet niet meer terug durfde te geven. Een goede ruil, dacht ik zo.
Ik zou kunnen vertellen dat ik Ayaan altijd al stom vond, en Rita nog stommer.
Maar ja, om daar nou een heel logje aan te wagen, dat is mijn stylo niet. Te serieus en te politiek.
Ik zou kunnen vertellen dat ik de hyves-pagina van Anna [2] heb gevonden en nu geregeld van mijn bureaustoel afkukel van het lachen omdat zij, op haar blog, haar gevoelens op een dusdanige hubba-bubba-manier verwoord dat zelfs meidengroep Close 2 You [3], danwel Nasty [4] zou zeggen: "OMG! Dit is echt té erg! Wie hebben dit geschreven? Hepie en Hepie??" Rijmelarij van het niveau likmevessie, zullen we maar zeggen.
Maar leuk voor haar hoor, dat ze zo gelukkig is. En ook leuk voor mij, want ik kom bekant niet meer bij als ik haar hersenspinsels lees.
Ik hoop echt dat ik morgen, danwel dit weekend [5] meer te vertellen heb.

[1] Dirtzen en ik zaten bij elkaar op zwemles. Zij had een blauw badpak met een strikje op de kont, en ik een roze badpak met een strikje op de kont.
[2] Anna zat bij mij op de middelbare school. We hadden altijd online bitchfighten tussen haar Hjerstkatten (ondoorvoedde katten, zo zagen ze er ook uit. Die andere meiden uit haar groepje waren wel aardig, maar bij Anna moest ik altijd denken aan die clip bij 'Black Hole Sun', waarin er een barbie wordt gebarbequed. Maar echt) en mijn Theunies (mijn vriendinnen van de middelbare school, wij werden ook regelmatig 'de kraagjesclan' genoemd. Toen wij in 6vwo zaten dachten we dat we alles wisten en enorm volwassen waren. Dit blijkt, als je er nu op terugkijkt, niet helemaal waar te zijn. Want nu weet ik nog steeds niet alles).
[3] Ik weet niet meer wát ze zongen, maar dat het slecht was weet ik nog wel.
[4] "Een moment zonder jou". Wrauw. En die rap die in dat liedje zat. Driewerf wrauw.
[5] Ik moet vrijdag jureren bij de Playbackshow in het dorp waar ik opgroeide. Mijn oude kleuterjuf doet met een groepje Boney M. na, en probeerde mij vorig weekend op het kaatsveld al om te kopen met magnums en kopjes koffie. Ik weet niet of dat vroeger bij Jacques d'Ancona werkte, maar mij krijg je er niet mee.

5 reacties:

Anonymous Gryts zei...

Nou,

Ze hebben zelfs nog een website, waar muziek op te downloaden is: http://www.closetoyou.nl/muziek/ En oh! Die foto's! Er komen vlagen break-out en Hitkrant naar boven!

5:09 p.m.  
Anonymous Arnoud zei...

Wat de kleuterjuf betreft: wie kaatst mag de bal verwachten.



[Sorry. Ik zat al een hele tijd te wachten om een kaatsgrap te plaatsen.]

6:35 p.m.  
Anonymous botte zei...

Bij een blogger die verliefd is krijg je hetzelfde als bij een verslaggever die z'n cassettebandjes is vergeten: niks.

7:20 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

Doe mij die Hyves pagina even.
Leuk. Lachen.

Wie was die Anna dan?

11:00 p.m.  
Anonymous Celia zei...

Ja... nu verwacht ik wel een link naar desbetreffende hyves-pagina... Benieuwd!

11:56 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage