25 mei 2006

Speedupdaten

  • Ik heb gisteren van Just en Sanne leren masseren. Het was heel semi-erotisch. Ik heb er foto's van. Whoe.
  • Er staan allemaal leuke dingen op stapel, waar ik jullie hopelijk snel meer over kan vertellen, want ik vind het zo leuk dat ik het het liefst op een spandoek wil kalken en dat dan aan Martha's balkon wil hangen. Zo leuk.
  • Gisteren was ik aan het werk, en toen zei mevrouw Koperman tegen mij: "Zoooo! Jij hebt dikke armen!" Bedankt.
  • Ik moest gisteren op mijn werk weer papier versnipperen. Ik vind papier versnipperen altijd een beetje op kinderarbeid lijken, ook al ben ik dan 21. Nu weet ik ook wel: kinderarbeid is veel zwaarder en vindt plaats in vochtige mijnen, danwel kelders, maar afgezien daarvan is het net zo mind-numbing. Na de vierde dikke order die ik door onze te kleine versnipperaar had gejast wilde ik bijna gaan lijmsnuiven, en ik heb ook daadwerkelijk met een pritt-stift in mijn neusgat gezeten, maar het gaf toch niet het gewenste effect.
  • Gepke is in den lande! Ze moet het hele weekend basketballen, maar ik heb haar vannacht toch even gezien, toen ik haar een paar oranje sokken bracht die ze voor het basketballtoernooi nodig had. Ik liep dus om drie uur 's nachts over straat als zijnde een schimmige drugsdealer, maar dan met een paar sokken in mijn tas, in plaats van een x aantal bolletjes in mijn hol.
  • Ik ga nu met Martha en Markje naar O-B., alwaar Martha's ouders resideren en waar wij Friso's verjaardag gaan vieren. Hoera!
  • Dit weekend zien Martha en ik Maeb en A. weer! Wahoe! *Maakt koprol en gooit confetti.*

5 reacties:

Anonymous botte zei...

Hoe spreek je Maeb uit?

9:15 p.m.  
Anonymous Sytse zei...

Meep

9:40 p.m.  
Anonymous sanne zei...

oh die foto's moet je dus zsm mailen! en papierversnipperen was altijd mijn lievelingswerk toen ik nog secretaresse was, ik versnipperde alles, ook gewone memo's en geprinte mails, het kan zelfs voorgekomen zijn dat ik eens iets heb geprint óm het versnipperen, maar dat heb ik verdrongen. Ieder zijn meug of zo iets, mijn rug is iig weer in topconditie. (leuke titel trouwens)

11:43 p.m.  
Anonymous Maeb zei...

Volgens Nynke en Martha is het ook Meep dus daar leg ik me dan maar bij neer.

En: er zijn papierversnipperaars waar je de troep met ordner en al in kan knikkeren. Monsterlijk!!

10:20 a.m.  
Anonymous Nynke zei...

Meep. Maar hij lustert ook naar zijn echte naam hoor.

5:41 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage