12 juni 2006

De meest cuntflapping uitspraak die ik hoorde in de pauze van de musical 'Jesus Christ Superstar':

(En dat u nu zegt: "Nynke, wat deed jij in jezusnaam* bij Jesus Christ Superstar?", snap ik helemaal, maar als ik erbij zeg dat ik er met mijn moeder was, en dat het een wens van mijn moeder was en dat ik haar nooit iets kan weigeren omdat ze van die Droopy-ogen heeft en mij tenslotte ook gebaard heeft, en ik daarvoor wel iets terug mag doen, ben ik meegegaan. En stiekem was ik ook heel erg benieuwd, want de plaat van de musical heb ik vroeger grijsgedraaid. Ik ben dus een beetje een fan. Daarom.)

Maar afijn.

In de pauze zei de mevrouw achter ons (type 'Ado Den Haag supportersvrouw, jaren '70 stylo'): "Ik vind er tot nu toe wat weinig actie in zitten."
Hiermee haar stuitende onkunde aangaande het lijdensverhaal van Christus tentoonspreidend, aangezien iedereen weet dat je de kruisiging altijd aan het einde van de musical moet doen, aangezien het voor het Jezusfiguur gewoon lastig dansen is, hangend aan een kruis met een x aantal spijkers door zijn ledematen. Barry Stevens zei het altijd al: "Nooit dansen met spijkers door je handen. Nooit. En vooral doorgaan verder."

Verder was de musical boven verwachting mooi, misschien wel omdat Jamai niet medeed, en ik zo een groot deel van mijn grappen repertoire voor die avond in de kliko kon gooien.

*Kaboem-tsjing.

1 reacties:

Anonymous Roes zei...

HAHA! Echt, geniáál, de domheid der mensheid.

Weinig actie. :D

You made my day, thank you! :)

10:40 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage