30 juni 2006

Een ik-heb-vakantie/sliep uit manouvre

IK HEB VAKANTIE!
Als er mensen zijn die dit met mij willen vieren: de gehele maand juli lig ik in het park*, weer of geen weer.
("Altijd Canter Parcs weer!", denken jullie dat er dan ook altijd direct achteraan?)
Ik heb, als bedankje voor mezelf, omdat ik weer zonder blijvende kleerscheuren de grote vakantie heb bereikt, een Buutvrij-shirt besteld met 'smack my bips up' erop. Een echt Nynke-shirt, dacht ik zo. (Dat zei Lotte vroeger altijd over mijn shirt met madeliefjes erop. En daar had ze ook wel gelijk in.)
Dan ga ik nu van pure blijdschap een zwerver aanranden! Dikke doei!

:)

*Park Lepelenburg, want mensen zonder jaarclub mogen niet in het Wilhelminapark liggen, en moeten van de jaarclubmensen, vanwege hun overduidelijke weerzin tegen kliekjesvorming in Lepelenburg liggen. Geeft niks hoor, zo gaat dat al jaren.

1 reacties:

Anonymous coert zei...

Er zijn niet zoveel echt leuke shirts met opdruk, maar deze is behoorlijk briljant.

1:00 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage