10 juni 2006

En ik zei tegen Arjen: "Ik moet eens iets over Theo Janssen schrijven"

Maar bij nader inzien durf ik dat toch niet, aangezien ik de afgelopen dagen alleen maar mensen heb af lopen zeiken. Ik ken een meisje wat nu voor de tweede keer op rij tweede is geworden bij de Miss Friesland -verkiezing, en ik heb haar de hele week 'De Joop Zoetemelk van de knappe meisjes' genoemd. Wat gemeen is, en ook niet iets wat ik zou moeten zeggen, aangezien ik zelf alleen qua scheten laten een Joop Zoetemelk ben, zeker niet qua knappe meisjes. Verder zit ik al de hele week Nicky Hofs te treiteren, en noemde ik zaterdag Jan Joost van Gangelen een 'tostifähige, poepbruine, mislukte nep Hans van Willigenburg'.
Afijn, ik zit dus mijn eigen griephumeur te botvieren op onschuldige mensen, en zo heb ik dat op zondagsschool niet geleerd. Maar maandag mag de dokter mij even APK-keuren, en hopelijk ben ik dan weer de oude: De lieve Nynke die haar dagen vult met het aaien van kinderboerderijdieren en het helpen van oude vrouwtjes die willen oversteken.
Maar daarom durf ik deze week nog niks over Theo te schrijven, omdat ik bang ben dat het een gemeen steken-onder-water-achtig stukje wordt, en dat Theo zichzelf dan googled, en bij mijn site uitkomt, en dan in de comments gaat zeggen dat hij weet waar ik woon en dat hij me helemaal dood gaat maken. Of een iets genuanceerder iets.
Daarom, voor Arjen (en voor Maeb, en voor de mysterieuze S., als dank voor de 'Hard Gras' over Vitesse die Martha en ik gisteren van hen kregen), hier een plaatje van Theo. Voor in je agenda, of om op het prikbord boven je bed te prikken.

5 reacties:

Anonymous Johan zei...

Griep? Hoe kan dat nou? Het is 25 graden.

En je klonk zo lief en vooral niet verkouden afgelopen donderdag op de radio...

2:52 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

Johan, are you coming on to my sister?

4:01 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Bauke, zit je als een dolle stier achter Johan aan?

4:16 p.m.  
Anonymous Sytse zei...

Also also also

4:32 p.m.  
Anonymous Johan zei...

Oei, dit was weer de grote-broer-mode? Die had ik al een tijdje niet gezien.

Ik ga dan nu even trainen op hard wegfietsen.

7:17 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage