29 juni 2006

Erik houdt van ons allebei nog altijd evenveel. Een geruststellende gedachte.

Erik resideert nog een week or so in het Groot-Brittanniaanse York, alwaar hij een half jaar de studiepik uit heeft gehangen. Gisteren kreeg ik een kaartje van hem, wat ik echt heel aardig vond. Onderaan stond: Doe de groeten aan Martha. Erik is namelijk een studievriend/toneelvriend van Martha en tevens mijn oud-huisgenoot. Dankzij Erik kennen wij malkander, en voor die geste ben ik hem nog immer dankbaar.
Maar wat ik dus raar vond: er stond 'groeten aan Martha'. En toen dacht ik: je kunt ons toch ook samen een kaart sturen? We hebben toch hetzelfde adres?
Ik begon al helemaal paranoia dingen te denken. Hebben Erik en Martha hun vriendschap laten bekoelen? Of iets anders wat ik zo snel niet kan bedenken?
Maar neen.
Martha kreeg precies dezelfde kaart, alleen nu met onderaan: "Doe de groeten aan Nynke."
LOL
Die Erik ook hè. Altijd in voor een gebbetje.

3 reacties:

Anonymous Martha zei...

Mijn passie voor Erik, oh; vlammend als altijd!

1:06 p.m.  
Anonymous Erik zei...

Haha, daar ben ik blij om. Tot snel!

3:51 p.m.  
Anonymous Kasper zei...

Heehoi Nynke,

Hier weer een reactie op Marten-confuus-makende wijze: leuk, van die koprollen! Maar helaas is 'inspiratieloosheid' een van mijn meest typerende karaktereigenschappen. Evenals 'vriend-van-Tom-zijn', overigens, want hoe je er ook achter gekomen bent, het klópt! En om het wereldje nog kleiner te maken, blijkt Kelta ook nog eens in dezelfde straat te wonen als ik. Ik brom met je mee.

Kasper

12:43 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage