13 juni 2006

Ik moest een tentamen maken op een zolderkamer zonder airco, maar:

Onze docente, de erudiete Jacomine Nortier, had ijsjes meegenomen! Je mocht kiezen: een sjokodip of een cornetto. Slobberend aan onze ijsjes begonnen we aan de eerste vraag over codewisseling tussen het Swahili en het Engels. Het gaf het hele tentamen een soort lome zandbaksfeer, heel leuk was dat!
Ik vond dit vak al leuk, maar nu! Paai me met een ijsco en je hèbt me! Dan schrijf ik me in voor élke cursus die je geeft. Mijn loyaliteit is dus sterk eten-gerelateerd, dus. Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.

Mevrouw Nortier, oftewel 'Het IJsboerke'

1 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

Bedankt voor dit blog en deze informatie.

-----------------------------------

Airco

5:00 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage