30 juni 2006

Rik, onze krantenjongen.

Ha! Het kabinet is gevallen! Lekker man. Kun je de hele dag het journaal kijken onder het mom: 'misschien maakt Aldith er dit journaal wel een dom woordgrapje over ofzo'. Want oh. Aldith. Die is ook behóórlijk de weg kwijt qua wat je wel, en niet bij het voorlezen van het journaal doet. Gaat ze lopen knipogen enzo. For crying out loud. Kan Pia Dijkstra misschien even haar vinger bij Aldith aan de pols leggen?*
Het mooiste kabinetvalmoment tot nu toe komt wat mij betreft op het conto van Rik van de Westelaken. Hij moest vanochtend bij het eerste journaal een aantal kranten voor de camera houden om te laten zien wat zij over de kabinetvallerij hadden geschreven. Hij keek erbij of Hans Laroes persoonlijk onder de desk was gekropen om hem met een fonduevork in de billen te prikken, en dat dat dus pijn deed bij Rik. Je zag em denken: "Kránten showen? KRÁNTEN SHOWEN? Ik ben toch fokking hel Brecht van Hulten niet?
Een gevoelsmatige degradatie voor Rik. De volgend stap is logischerwijs het ludiek aankondigen van de verkeersinformatieknul.

*Kaboem-tsjing.

8 reacties:

Anonymous Bauke zei...

Als je mij vraagt is Aldith een veel betere presentator dan Rik en kijkt Rik inderdaad alsof Hans Laroes hem met een fonduevork in de bips prikt. Op dagelijkse basis.

Het Aldith-dissen moet maar eens afgelopen zijn hier!

10:37 a.m.  
Anonymous Martha zei...

Ik zie dat Bauke IS team Aldith... Heb je al een shirtje?

12:18 p.m.  
Anonymous Arnoud zei...

Aldith sucks. Officially.

2:00 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

Nog geen shirtje, maar ik vind de wijze waarop Aldith hier af en toe voor Muppet, Freggle en Neger wordt uitgemaakt niet netjes.

Aldith is een persoonlijkheid waar Rik en Jeroen ... slechts zichzelf bevlekkende Ken-achtige manspersonen zijn. Jammer.

(Ik verlang terug naar Harmen en Henny...)

4:24 p.m.  
Anonymous Nynke zei...

Bauke, 'freggle'? Dat je met je team Aldith van de Aldith-dislikers wil winnen, snap ik helemaal. Maar ons onjuist quoten? Hoe Wilma Nanningaesque is dat?!?

5:22 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

Dat is helemaal niet Wilma Nanningaesque. Ik protesteer gewoon tegen de manier waarop dit talent de grond in wordt geboord. Concentreer je op het beoordelen van nieuwslezers in het algemeen en stop met het dissen van Aldith. Mijn Aldith!

En 'Freggle' moet natuurlijk zijn: Gummibeer.

7:41 p.m.  
Anonymous Arnoud zei...

Ik moet toegeven, Aldith's presentatie van de intocht van Sinterklaas in Zaltbommel in 2002 was een juweeltje.

4:16 p.m.  
Anonymous tfwc zei...

Rik van de Westelaken is een hele goede nieuwslezer, en toevallig het lekkerste ding op nederlandse tv ;-P

7:26 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage