29 juni 2006

Studeren met hindernissen

Zooo, lekker leren.
Even mijn toetsenbord aan de kant.
Hè bah, wat is dat ding stoffig.
Even een doekje pakken.
Zooo klaar.
Uh. Het beeldscherm is ook vies, en mijn schouw. En de vensterbank.
Misschien moet ik even een lauwwarm sopje maken, dan is het zo weer schoon.
*Maakt sopje en maakt schoon*
Zoo, tijd voor koffie. En een Liga Continue.
Zooo, lekker leren.
Even een andere CD op. Wat is dit voor tekst? In het Engels? Dan geen Engelstalige CD opzetten!
Brel dan maar, die versta ik toch niet.
Zoooo, lekker leren.
Hé, mijn fluoriserende marker is op.
Maar even naar de Read Shop dan.
*Loopt naar Read Shop, koopt marker (2x) en leest en passant de Margriet, want prinses Laurentien is gasthoofdredacteur*
Zooo, lekker leren.
Even koffie zetten.
He sjit, al mijn kopjes zijn vies!
Eerst maar even afwassen dan.
*Wast af*
Zooooo klaar.
Wat ben ik toch ook een opgeruimd tiep.
Kan ik weer lekker leren.
Eerst even kijken of Martha thuis is, misschien heeft ze zin in koffie.
*Koffie drinken met Martha*
Nou echt gaan leren! Drommels Nynke, wat moet er toch van jou terechtkomen?
*Spreekt zichzelf bestraffend toe*
Nynke! Je stelt jezelf teleur! TELEUR!
Hee, er loopt een dikke man buiten.
Haha, z'n buik blubbert een beetje.
De eerst mensen zitten alweer op het terras bij café Ledig Erf.
Ik wil ook op het terras.
*trekt pruillip*
Als ik nu hard ga werken, mag ik aan het eind van de middag even op het terras zitten.
*Gaat hard aan het werk, voor zo lang het duurt.*
Oh, ik word echt helemaal temmes van mezelf en mijn tentamen, en de combinatie van die twee + het mooie weer - mijn eigen doorzettingsvermogen.
*Beukt met hoofd op bureau*

2 reacties:

Anonymous sanne zei...

ik - ken - het!

gsiteren heb ik mezelf een nieuwe garderobe aangeschaft.. gewoon, om niet te leren.

11:44 a.m.  
Anonymous Kelta zei...

En het is uitverkoop. Ook nog.

En ik lees weblogs ipv dat ik met een boek op schoot zit.

Nog 24 uur te gaan voordat we drift 23 uitrennen en dat het echt eindelijk weer
GROTE VAKANTIE is :)

12:06 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage