20 juni 2006

Vinger aan de pols y'all

Wonderlijk hoe je lichaam je na 21 jaar nog kan verrassen. Ik wist bijvoorbeeld helemaal niet dat ik zóveel snot in mijn neusholtes kon herbergen. Maar ècht! Ik heb er inmiddels al een flinke knapzak vol uitgesnoten, en nog zit er nog genoeg om mij als een op band vertraagde Steve Urkel te laten klinken. Ik heb nu neusspray (die ik gister iets te enthousiast gebruikte, waardoor ik bovenop mijn reader in slaap gevallen ben) en keeltabletten, dus ik ben tot de tanden toe bewapend om dit varkentje eens even te gaan wassen (figuurlijk dan hè, ik bedoel, als ik een echt varkentje zou moeten wassen zou ik misschien heel monter een overall aantrekken, maar daarna al gauw tegen de boer zeggen dat ik dat toch niet kan, en dat het varkentje niet luistert, en dat het varkentje mij zo vijandig aankijkt en dat ik er daarom dus liever mee stop en als tegenprestatie wel een cake bak ofzo.)

Morgen weer minder smerige stukjes. Echt.

1 reacties:

Anonymous Sytse zei...

Van hetzelfde laken een pak... spreekwoordelijke lakens natuurlijk he.

5:44 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage