25 juli 2006

Dingen over dinsdag

  • Het was de dag dat Bauke besloot zich bij Hyves aan te sluiten. Ik zeg: pasen + pinksteren, nu. Nu.
  • Het was de dag dat Lily Allen mijn hart stal, vooral met het liedje over opdringerige mensen, en door het gebruiken van de klarinet op een hippe manier.
  • Het was de dag die ik grinnikend doorbracht, vanwege de foto's die we gisteren maakten. Zie flickr.
  • Het was de dag dat ik serieus bij moest komen van de avond daarvoor.
  • Daarom keek ik vandaag 'Simon' maar weer eens, en ik moest wederom huilen.
  • Ook ben ik vandaag aan Martha's 'Twin Peaks' DVD's begonnen. Want ik wil daar óók over mee kunnen praten, kermit!

Oh God, weer een dag die ik nooit meer terug krijg. :(

2 reacties:

Anonymous Kelta zei...

Knock 'em out!

Ik heb hem gehaald hoor, allright, still!

lekker swingen hoor.

10:20 p.m.  
Anonymous Emily zei...

Tsja, dinsdagavond.. De foto's spreken voor zich

11:42 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage