07 juli 2006

Iets waar ik graag een antwoord op wil hebben:

Weten mannen van middelbare leeftijd, die op een hete zomermiddag alleen naar het zwembad gaan, dat ze door het overige zwembadminnende publiek een beetje als 'getsie, die begluurt vast meisjes' aangekeken worden?

In dezelfde categorie:

Weten mannen van middelbare leeftijd, die in hun eentje op een bankje in een speeltuin gaan zitten dat ze door het het overige, vaak moedermelkafstotende publiek in de speeltuin aangekeken worden als 'getsie, een kinderlokker'?

Hebben die mannen geen weet van hun eigen schunnige uitstraling? Of hebben die mannen dat door maar blijven ze stoïcijns denken: "ik mag zelf bepalen waar ik zit, en als ik daarbij mijn piemol uit mijn broek wil halen dan is dat nog altijd mijn eigen zaak(je)"

Ik kan daar lang over nadenken hoor. Pfoe.

3 reacties:

Anonymous Maeb zei...

Wat als je een alleenstaande eenzame man van middelbare leeftijd bent en nooit wil iemand mee zwemmen, moet je dan niet gaan omdat mensen dan denken dat je een gluurder bent?

Lastig dit hoor.

12:43 p.m.  
Anonymous coert zei...

Maar als je daar nou ballen van in je buik krijgt?

1:36 p.m.  
Anonymous Rudi zei...

Ik voel me vaak begluurd door oude eenzame vrouwen, maar door hoor je niemand over!

12:20 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage