11 juli 2006

Oprah, we moeten praten.

Vooral in vakantietijd hang ik zwáár aan Oprah, nou ja, eigenlijk hang ik elke dag zwáár aan Oprah, en was dus ook hevig de kluts kwijt toen men bij RTL de uitzendtijd diende te veranderen. Heel mijn bioritme naar de kloten, werkschema's moesten omgegooid woorden. Dat was even een nare periode voor mij. Maar dat is Oprahgewijs niet mijn grootste probleem op dit moment.
Want wat is er, for crying out loud, met de onderwerpen aan de hand? Ik houd best van een probleempje op z'n tijd, maar de laatste tijd is het louter kommer en kwel wat de klok slaat. Onderwerpen als 'mijn man sloeg overboord tijdens onze huwelijkscruise' , 'onze vader beroofde een bank en wij gaven hem aan', 'holocaust' en 'Uma Thurman' maken mijn middag er niet leuker op. En toen eindelijk (EIN-DE-LIJK) de cast van Grey's Anatomy langskwam, als fris lentebuitje in de showbizzzandverstuiving (drie z's!) die Oprah de laatste tijd was, lieten ze zien wat er in seizoen twee stond te gebeuren! Niet aardig Oprah! *Heft een foei-vingertje*
Het wordt tijd dat deze showbizzmatador weer eens gaat doen waar ze goed in is: dingen met Gayle, met celebrities of met huisdecoraties. Heeft Kirsty Alley niet weer eens een nieuwe keuken nodig? Hoe staat het met Oprah's Bookclub? Is er geen kudde kleuterschooljuffen die een nieuwe auto kunnen krijgen?
Help Oprah, ik word een beetje verdrietig van je.

1 reacties:

Anonymous Martha zei...

JA!

AAAAAAAAA!

a!

9:49 a.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage