17 juli 2006

Sup bitches?

Het moet niet mâler! Dramatisch lang niet gepost, maar ja, het weer hè. Ik hoop dat jullie niet allemaal en masse zijn afgehaakt, y'all.
Vrijdag trouwde mijn neef HJ met zijn vriendinnetje Pé. Het was een dag om nooit te vergeten, om er maar eens een Hallmarkfähige term tegenaan te gooien. Vooral het feest 's avonds, in een grote tent op het erf van de ouders van Pé, ergens in het midden van niks, was geweldig. Zelfs mijn übernuchtere oom Henk gleed als een volleerd crooner de dansvloer over. Mijn vader zong 'Je t'aime moi non plus'. Ik bedoel, mijn vader. Mensen die mijn vader kennen mogen het even visualiseren.
Natuurlijk lieten wij de Jongen onze rijke assortiment aan debiele dansjes de revue weer passeren: de riem, de handdoek, het kaarten schudden, de handgranaat, de schoenveterdans, het bommetje, het balletje overgooien. Zelfs mijn moeder danste mee. Nou vráág ik je!
Martha en Markje zijn vertrokken naar Egypte en Jordanië, en ik neem aan dat ik binnenkort een giro 555 - achtig iets kan gaan opstarten om geld in te zamelen om ze zo weer terug te kopen van een zweterige sjeik die ze in een harem heeft gezet.
Dan ga ik nu met Gepke in het park zitten, want die is weer terug in Nederland! Hoera!

1 reacties:

Anonymous Wiegertje zei...

De riem! Noh. De riem.

9:56 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage