09 augustus 2006

Ik heb een boot

Haa naam is Anna en ze ligt hier in de sloot.
Wat een kútnummer!
Toen het voor de dertiende keer langskwam in café 'De Witte Kat' besloten wij demonstratief het pand te verlaten.
Ook omdat die vreselijke barman weer ging zingen:
Van je helahola handjes op elkaar Sneek ik kan jullie niet hoooooooren.
Voor dat soort platvloers vermaak voel ik niks mensen, niks.
Maar verder was de Sneekweek weer heerlijk hoor. Echt.
Ondanks het toppertje. En de Breezer Ananas.
Dan ga ik nu 'The Office' kijken en halverwege een aflevering in slaap vallen, me dunkt.
[En kijijijijijk! Mijn nieuwe lay-out! Wrauw!]

4 reacties:

Anonymous coert zei...

Fri(e)sche lay-out!

3:25 p.m.  
Anonymous Reinier zei...

Wat is er nou weer mis met dat nummer? Iedereen doet altijd zo uit de hoogte als het aankomt om platvloersvermaak© maar ondertussen... ja ondertussen kijken ze wel allemaal naar The A-Team! En The Bold & The Beautifull, dus breek me de bek niet open over platvloersvermaak©, want het kan me eigenlijk niks schelen en mijn bloeddruk is op normaal niveau. En ik heb geen boot. En dat vind ik jammer.

5:20 p.m.  
Anonymous Sterrie zei...

Hahahaha, ik wordt ook ziek van dit nummer. Gisteravond naar het starteiland geweest, waar het natuurlijk ook constant gedraaid werd... Bah!

7:16 p.m.  
Anonymous Gr.R. zei...

En het nummer gaat niet eens over een boot...

10:52 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage