26 augustus 2006

Mem, ik moet je iets vertellen. Ga even zitten.

Figuur 1: "Zelfverminking"
Figuur 2: "Een oeh-la-la blik"
Figuur 3: "Oprechte blijdschap met piercing"
Ik heb sinds gisteren een piercing in mijn oor. In dat lubbertje in het midden van je oor. Het zetten deed helemaal geen pijn, en daar was ik zo opgelucht over dat ik daarná nog even flauwviel in de stoel van de piercingmeneer. Gelukkig was Martha erbij ("Je werd helemaal wit en je pupillen werden echt supergroot...ieuw") die me depte met een nat keukenpapiertje, en de piercingmeneer die me een welgemikte klap in mijn gezicht gaf zodat ik zo weer bij was.
We zijn nu een dag verder en mijn piercing en ik maken het goed. Ik was em met Unicura en hij houdt zich zo rustig dat ik vannacht zelfs al op mijn gepiercete oor kon slapen!
Ik hoop dat iemand mijn moeder nu even een glaasje water geeft.

9 reacties:

Anonymous gepke zei...

maar je had ook zo'n gat dus in je oor kunnen hebben waar je doorheen kunt kijken, of een pen in kunt steken of iets anders groots en ronds, of iets kleiner en vierkant.

dus.

valt mee!

hip!

5:25 p.m.  
Anonymous Martha zei...

Ik zit in de trein onderweg naar je moeder met natte lapjes; die zijn echt multi-inzetbaar en helpen tegen vele kwalen. Hou vol, Mem van Nynke, hou vol, ik ben onderweg!

7:07 p.m.  
Anonymous botte zei...

wauw... een gat in je hoofd

3:15 p.m.  
Anonymous Gr.R. zei...

Het wachten is natuurlijk op het moment dat je zo'n Leukoplast rolletje in je oorlel steekt...

Gr.R., ontkent teveel Discovery te kijken...

12:59 a.m.  
Anonymous Jonneke zei...

Ziet er strak uit!

9:29 a.m.  
Anonymous Martha zei...

JEEEZUS,

posteenswatikbenbijnahersendoodvanvervelingggggggggg

gggggggggggggggg GGGGGGGGGGGGGG

12:23 p.m.  
Anonymous Sytse zei...

Kan dat niet wat minder...

4:15 p.m.  
Anonymous sanne zei...

ooooooooooooooooh, ik ga m dalijk zien!

9:37 p.m.  
Anonymous Kelta zei...

Woest!

6:05 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage