07 augustus 2006

Nâh! Niemand bekommert zich, in het digitale-camera-tijdperk, om het good-old fotohokje.

Ik wel hoor, ik wel. Ik was altijd een groot fan van het fotohokje in de V&D in Sneek. Op je vrije woensdagmiddag de stad in, snoep halen bij de Jamin en het fotohokje in. Zo hoorde dat. Ik pleit voor een come-back van het fotohokje. Lekker zenuwachtig wachten op de flits, en als je dan gaat kijken waarom de flits maar niet komt, dat ie je dan in het gezicht flitst. Ow.


Basisschool-tijd. Baits en ik snappen het concept nog niet helemaal. Let ook op de good-old-fashioned frummel in Baits haar haar. Heaven lord, waarom we daar ooit meer rondgelopen hebben...?

Met Linda, en met bril. En, met neusgaten.

Brugklas, met Marieke en Sjirkje. Toen droeg ik nog van die Indiase jassen met houtje-touwtje sluiting, en smeekte ik mijn ouders om legerkistjes. Maar neen.

5 reacties:

Anonymous gj zei...

nostalgia wat vloeit mij aan...

8:10 p.m.  
Anonymous Bauke zei...

Those were the days...
Was dat in dezelfde tijd dat ik houthakkershemden droeg en wél legerkisjes had, net als Albert?
Of was ik daar al voorbij, toen.

9:21 p.m.  
Anonymous coert zei...

Nu heb je van die digitale, dat je je hoofd op een paard kan plakken... vooruitgang heet dat.

10:31 p.m.  
Anonymous Reinier zei...

Kan het ook andersom Coert? En is dat dan achteruitgang? En wordt het daar ook analoog van, omdat het dan achteruitgang is? Mijn gedachte verdwalen, ik zoek een hoek op.

11:00 a.m.  
Anonymous coert zei...

...nu maar hopen dat het een ronde kamer is ;)

12:05 p.m.  

Een reactie plaatsen

Aanmelden bij Reacties plaatsen [Atom]

Links naar dit bericht:

Een link maken

<< Homepage